Ik heb net de Sony EX71 oordopjes gekocht. Op internet las ik óf hele positieve berichten, óf hele negatieve. Ik ben er erg blij mee (zie reviewtje onder)
Mijn vraag:
de rubbertjes, deze lijken mij vrij kwetsbaar. Zijn ze los te koop/bestellen als ze stuk zijn? Wat kost dat en waar?
Tweede vraagje
: ik wil de mid-size wel eens wisselen voor small/large, maar ik weet niet hoe ze er af gaan. Ik heb wat getrokken, maar ik wil ze niet stuk maken....
Review:
Positief:
-Ik denk dat de omgevingsgeluiden met zo'n 20dB (wilde gooi) worden geblocked.
-Je hoeft je niet meer te ergeren aan hard pratende/bellende mensen in de metro terwijl jij muziek luisterd.
-De muziek kan een stuk zachter om de omgevingsgeluiden te overstemmen: goed voor je oren.
-Er zijn veel meer details te horen: zachte bas-geluiden zelfs met megabass op 0!
Negatief:
-Als je geen ab hebt, is snoer óf te kort, óf te lang (met verlengsnoertje).
-Onbruikbaar op de fiets: hard geruis bij wind. Daarentegen het beste wat je kunt hebben in de metro.
-Het stereobeeld lijkt even wennen (nauwer?), maar daarna wil je niets anders meer.
Mijn vraag:
Tweede vraagje
Review:
Positief:
-Ik denk dat de omgevingsgeluiden met zo'n 20dB (wilde gooi) worden geblocked.
-Je hoeft je niet meer te ergeren aan hard pratende/bellende mensen in de metro terwijl jij muziek luisterd.
-De muziek kan een stuk zachter om de omgevingsgeluiden te overstemmen: goed voor je oren.
-Er zijn veel meer details te horen: zachte bas-geluiden zelfs met megabass op 0!
Negatief:
-Als je geen ab hebt, is snoer óf te kort, óf te lang (met verlengsnoertje).
-Onbruikbaar op de fiets: hard geruis bij wind. Daarentegen het beste wat je kunt hebben in de metro.
-Het stereobeeld lijkt even wennen (nauwer?), maar daarna wil je niets anders meer.