Bijna dubbelpost op +4

Pagina: 1
Acties:

• Beaves
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08-10 13:48

Beaves

Usque ad Finem

Topicstarter
Het gaat om deze post, die feitelijk mijn post na praat die een half uur eerder gepost is. Alleen sta ik op +1 (te laag ;)) en hij op +4.

Schotlandofiel | Godzijdank ben ik atheïst
Canon 7D / 20D / 300D + glas | Just Light | Flickr

• Polaris
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
(overleden)
Goed, goed... Jij een puntje erbij, hij een eraf. Heb je nou nog altijd niet genoeg karma dan dat je je om dergelijke kleinigheden druk moet maken? :+

• RM-rf
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22:44

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

een dubbelpost vind ik het niet, de boodschp is misschien redelijk gelijk, maar dat kan ook liggen aan het feit dat het een redelijk algemene argumentatie is.

ik moet zeggen dat de +4 het ook op ee wat pakkendere en platsischere manier brengt, terwijl jouw post wat zakelijker, bijna saaier is.

maar het verschil tussen diede posts was te groot, en +4 is volgens mij zeker teveel.
heb ze dus wat nader tot elkaar gebracht, qua moderatie.

Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen

• Beaves
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08-10 13:48

Beaves

Usque ad Finem

Topicstarter
polaris schreef op 19 februari 2004 @ 22:35:
Goed, goed... Jij een puntje erbij, hij een eraf. Heb je nou nog altijd niet genoeg karma dan dat je je om dergelijke kleinigheden druk moet maken? :+
Nee :+

Het gaat mij natuurlijk om de rechtvaardigheid, punten boeien bij absoluut niet O-)

Schotlandofiel | Godzijdank ben ik atheïst
Canon 7D / 20D / 300D + glas | Just Light | Flickr

Verwijderd

Ik heb de post boven je een minpuntje gegeven. De andere reactie staat op 3, heb hem wel een -1 gegeven. En dan wel voornamelijk door dit regeltje:
He he. Eindelijk iemand die het begrijpt. (helaas uitermate zeldzaam op tweakers)
-1 troll noem ik dat.
De rest van de post is daar integen netjes en voegt denk ik wel iets toe aan de *sub*draad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luxx
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20-05 12:47

Luxx

Hijs nu het zeil gezwind...

Maar als iemand begint te trollen, dan skip ik vaak de rest van de post al. Misschien niet helemaal terecht... Toch zonde van een op zich goede posting.

HYEHEHEHEEHHEEHee, hier had iets zinnigs kunnen staan, maar dat is niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Luxx schreef op 20 februari 2004 @ 03:47:
Maar als iemand begint te trollen, dan skip ik vaak de rest van de post al. Misschien niet helemaal terecht... Toch zonde van een op zich goede posting.
Zonde, tja.
Je kunt het ook zo bekijken: de kans dat er na een echte vette troll nog iets zinnigs word gezegd is erg klein. Verder lezen is dus meestal tijdverspilling. Als dat dan een keer niet zo is, tja...

Het doet hoe dan ook af aan de credabiliteit (wat is dat in het NL?) van de post.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 20 februari 2004 @ 17:56:
[...]

Zonde, tja.
Je kunt het ook zo bekijken: de kans dat er na een echte vette troll nog iets zinnigs word gezegd is erg klein. Verder lezen is dus meestal tijdverspilling. Als dat dan een keer niet zo is, tja...

Het doet hoe dan ook af aan de credabiliteit (wat is dat in het NL?) van de post.
geloofwaardigheid is the word you're looking for ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 20 februari 2004 @ 17:58:
[...]

geloofwaardigheid is the word you're looking for ;)
Inderdaad, en dat is nog wel gewoon de letterlijke vertaling ook :P
Jaja, jezelf voor schut zetten is aangeboren, hoef je niets voor te leren :7
Pagina: 1