[painkiller] crash...

Pagina: 1
Acties:

• Shaidar
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 02-04 15:01
Op het eerste gezicht staat 't topic misschien verkeerd .. maar .. het geld ook voor andere programma's/applicaties/processen ....

Ik was Painkiller aan het spelen, iemand msg't me op MSN, en Painkiller kapt ermee, en ik vlieg naar de desktop...

Nu, Painkiller draait nog steeds, in m'n taskmanager vreet ie nog geheugen, terwijl ie geen "venster" meer heeft ... :

Afbeeldingslocatie: http://www.damn.be/pictures/painkillercrash.jpg

Hoe krijg ik dat terug op de voorgrond? Want ik heb geen zin om heel het spel terug opnieuw te spelen...

Of is dit gecrasht, en kan ik opnieuw beginnen?

[ Voor 23% gewijzigd door Shaidar op 28-10-2004 11:02 ]

 iPhone 12 Pro 128GB  MacBook Pro (13-inch, 2020, i7, 16GB, 1TB)

• pasta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 29-08 10:23

pasta

Ondertitel

Waarschijnlijk moet je het toch opnieuw opstarten als Alt-Tab niet werkt.. Dat is gewoon een "bug" (als je het zo wilt noemen) van DirectX, ook op zich volkomen logisch, als je aant gamen bent wil je toch niet gestoord worden? :P

Signature

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Draai je XP? Heb je dan Service pack 1 en navolgende updates binnen ? Worden een aantal dingen met betrekking tot games gepatcht. Heb je dit overigens alleen bij MSN (welke versie hiervan is ook erg belangrijk om te weten. Ik gok even op MSN6, aangezien het proces 'msnmsgr.exe' heet). Al een andere versie geprobeerd ? Of heb je dit ook bij andere programma's die soortgelijke acties produceren ?

[ Voor 6% gewijzigd door sanfranjake op 20-02-2004 05:08 ]

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

• Shaidar
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 02-04 15:01
Ik draai XP Pro SP1 met alle critical en recommanded updates, en MSN 6.1

Ik vermoed dat het een eenmalige fout was, niet reproduceerbaar... Heb daarna Painkiller nog eens opgestart, en toen ik afsloot hadden 2 mensen me gemessaged via MSN.

En bij andere games heb ik diet nog niet voorgehad...

[ Voor 11% gewijzigd door Shaidar op 20-02-2004 09:29 ]

 iPhone 12 Pro 128GB  MacBook Pro (13-inch, 2020, i7, 16GB, 1TB)