Toon posts:

PC samenstellen

Pagina: 1
Acties:
  • 27 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ey mensen,

Ik werd gevraagt om een pc samen te stellen voor 1500 Euro. Dus ik opzoek, kom ik tot mijn comclusie dat G-Force weer nieuwe kaarten heeft etc :S.
Nu is mijn vraag. Weet iemand van jullie misschien een goede samenstelling voor te gamen , zware teken programma's ( autocad , 3dmax etc )
Ikzelf zat te denken aan dit

Pentium 4 3.2
asus moederbord agp 8x ddr
audigy 2
ati radeon 9700 pro
etc

Kan iemand mij hier mee helpen want ik ben een beetje noob op dat gebied.

Thx alvast !

• Karlok[JY-616]
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 26-01 07:11
Denk niet dat we voor jouw een systeem samen moeten stellen.

offtopic:
Lees faq's eerst eens door voordat je begint te posten.

Topics dienen te voldoen aan de policy.
Zoek daarom eerst of je vraag niet al gesteld is en probeer zelf ook wat logische opties.
Kwam je er zelf of met de search niet uit, geef dan duidelijk en specifiek aan wat je wel gevonden en al geprobeerd hebt. Hiermee heb je meer kans op een nuttig antwoord en blijft het forum vernieuwend en interessant voor vaste bezoekers.
Kies een duidelijke titel waarmee je het probleem samenvat.

Vleuten 4x430wp Oost Schuin dak 25°, 5x430wp Zuid plat dak 13°

• Midnightimpact
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22-12-2020
Karlok[JY-616] schreef op 19 februari 2004 @ 22:16:
Denk niet dat we voor jouw een systeem samen moeten stellen.

offtopic:
Lees faq's eerst eens door voordat je begint te posten.

Topics dienen te voldoen aan de policy.
Zoek daarom eerst of je vraag niet al gesteld is en probeer zelf ook wat logische opties.
Kwam je er zelf of met de search niet uit, geef dan duidelijk en specifiek aan wat je wel gevonden en al geprobeerd hebt. Hiermee heb je meer kans op een nuttig antwoord en blijft het forum vernieuwend en interessant voor vaste bezoekers.
Kies een duidelijke titel waarmee je het probleem samenvat.
klopt, lees reviews en trek conclusies, ps de ati radeon 9700 pro is niet niet of nauwelijks verkrijgbaar.

• Laurent
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Dat je niet erg bekend bent in dat wereldje betekent juist dat je kennis mag maken met veel nieuwe stof in zo'n situatie. Omdat wel meer mensen door de bomen het bos niet meer zien is er in de CSL FAQ een grote guide voor het kiezen van je hardware, Wat past bij elkaar.

Ik raad je aan eerst deze guide door te nemen en vervolgens eens rond te gaan kijken op de frontpage. Daar kan je veel reviews vinden van nieuwe hardware en er is ook een Best Buy Guide, speciaal voor dit soort gevallen.

Dit topic is gesloten.