Toon posts:

ander netwerk kaartje en adsl problemen ? mac address ?

Pagina: 1
Acties:
  • 41 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik zit bij HCCnet.
Als ik een ander netwerk ethernet kaartje neem met een ander mac adres, kan ik dan problemen verwachten ? Of is dit transparant ?

Verder wordt het ADSL modem automatisch gevonden (of andersom), terwijl ik niets opstart (vreemd)

• Karlok[JY-616]
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 26-02 21:53
Best wel vaag, wat je schrijft eigenlijk. Je hebt dus een Ethernet Adsl modem? Want anders vraag je niet of je een ander netwerk kaartje kan aanschaffen. Ja, dat kan een nieuw NIC kaartje in je computer en je kan dan je ADSL modem aansluiten.
Al snap ik je vraag nog steeds niet.

Vleuten 4x430wp Oost Schuin dak 25°, 5x430wp Zuid plat dak 13°

• Korakal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15-05 15:44

Korakal

Up up up!

Als er al op MAC gecontroleerd wordt is het nog altijd die van je modem, en niet van de netwerkkaarten die daaraan hangen (tenzij je NIC direct op het net wordt gehangen doordat je modem in een zgn 'bridged'-mode zet; maar dat is niet het geval bij HCCnet). No worries dus :P

Voor dat automatisch vinden: zet uPnP eens uit?

Ik ga je topic sluiten: deze startpost is echt véél te mager. Er is weinig van te maken... Lees alsjeblieft Algemene regels hoe je op het forum te gedragen (Netiquette) #topicstart - als je weer eens een topic gaat beginnen, volg deze guidelines dan alsjeblieft.

[ Voor 13% gewijzigd door Korakal op 19-02-2004 22:26 ]

Dit topic is gesloten.