Toon posts:

CD-R disc T@2

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Sinds enige tijd beschik ik over de Yamaha CRW-F1.
Deze ondersteunt in Nero de bij deze brander wel bekende disc T@2 (Disc Tattoo) techniek. Deze is echter alleen te zien op (speciale) door Yamaha bijgeleverde cd goed te zien.

Uiteraard doen ze er maar "1" bij :'(
Nu wil ik uiteraard nog wat meer van deze cd-rretjes branden (knuffelrock voor je vriendin kopieren met I love you er op is natuurlijk wel stijl :P

Maar ik kan nergens deze media's vinden. Ze zijn nog wel te bestellen bij Yamaha.com webshop oid, maar dan moet je in USA/Canada wonen en daar woon ik dus niet (nee ook geen familie).

Google/Search/Pricewatch en de bekende Medium retailers zoals opus e.d. bieden geen uitkomst, wie weet een winkel (liefst een webshop) die deze CD-Rretjes met blauwe laag kan leveren?

Help me out please! Alvast dank (ook van mijn bella donna)

• -=bas=-
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22-04-2025
Probeer eens na te gaan met wat tooltjes (zie FAQ van deze GoT-sectie) welke soort schijfjes gebruikt zijn, en dan met name wat voor type materiaal/layer.
Als je dan een merk zoekt dat dezelfde soort layers gebruikt, dan krijg je mogelijk wel hetzelfde effect.

De schijfjes van de voorbeelden waren redelijk blauw dus als je schijfjes met dat materiaalsoort neemt dan zie je het mogelijk ook een stuk beter. :)

Het is wel even zoeken maar misschien dat het wel gaat lukken.
Misschien dat sommige materialen beter zichtbaar zijn (blauw?).

Senile! Senile Oekaki

• Sfynx
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
Vroeger had ik van die Verbatim Metal Azo schijfjes.... die waren donkerblauw en daar zal je heel erg goed op welke delen gebrand waren en welke niet. Weet niet of die nog steeds te krijgen zijn though...

Afbeeldingslocatie: http://sfynx.et.tudelft.nl/~henno/zooi/cd.jpg
pic

deze... zoiets bedoel je?

[ Voor 22% gewijzigd door Sfynx op 20-02-2004 11:59 . Reden: pic ]

Verwijderd

Topicstarter
Sfynx schreef op 20 februari 2004 @ 11:41:
Vroeger had ik van die Verbatim Metal Azo schijfjes.... die waren donkerblauw en daar zal je heel erg goed op welke delen gebrand waren en welke niet. Weet niet of die nog steeds te krijgen zijn though...

[afbeelding]
pic

deze... zoiets bedoel je?
Juist Sfinx, dat soort blauwe media's zoek ik inderdaad, bij elke standaard (zilveren) is het vrijwel niet te zien, bij vrijwel alle (donker) blauwe media wel.
Zoiets zoek ik, maar waar vind ik ze?

wat is het merk/ type van het cd-tje wat je in je hand hebt?