Toon posts:

S-ATA_K8V

Pagina: 1
Acties:
  • 24 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
ik heb net mn nieuwe pc binnen (na 2 weken w88) Maar heb een probleempje
Ik kan XP niet installen omdat mn HD niet herkent wordt............
Het booten met de XP cd gaat goed , maar als ik wil gaan installen krijg ik de melding dat r geen (ide) HD geinstalled is!
Ik heb toch S-ata????

Specs:
Asus K8v Deluxe
Corsair DDr 400
Raptor S-ata (36)
Win XP

Alle hardware is in de shop ingebouwd en ik heb gekeken of de S-ata in de goede (1) poort zit.

Thnx in advance
Neles

• gjs
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 05-07 22:58

gjs

Scoobydoobydoo

je moet even een driver flop maken voor de kt800 sata of de promise sata controller (welke gebruik je ?)
dan xp booten van cd en f6 drukken, dan kan je na wat drivers laden een disk driver toevoegen van flop.

GA-Z68X-UD3H-B3 I7-2600K@4.4GHz 24Gb Ram 7Tb HDD

Verwijderd

Had ik ook,
Ik heb een asus a7n8x-deluxe. Met maxtor 120 gig sata.
De bedoeling is om een alternatieve driver te instaleren(staat in begin van XP installatie) druk f8(ofzo) om een alternatieve driver te installeren. Als het goed is heb je bij je moederbord een floppy met die driver erop. Anders moet je ff zoeken op internet.

scs ermee

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Kijk eens in de FAQ van het probleem-gerelateerde subforum: Opslagmedia & I/O Controllers :) Wellicht staat het antwoord zelfs gewoon in de handleiding en/of de CD van het mobo ..

Zoals duidelijk in het forumgedrag gedeelte van de [faq]registratievoorwaarden[/] staat uitgelegd, wordt hier op GoT van de gebruikers verwacht dat ze vooronderzoek doen eer ze een topic openen. Daaronder valt dus o.a. het raadplegen van de subforum-FAQ en de handleidingen. Gezien de simpliteit van het probleem heb ik sterk het idee dat je dit niet hebt gedaan. Het topic gaat dan ook dicht.

[ Voor 52% gewijzigd door BalusC op 19-02-2004 21:33 ]

Dit topic is gesloten.