Hotmail contactlijst exporteren

Pagina: 1
Acties:
  • 122 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Jan_V
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 14:08
Sinds kort heb ik Outlook 2003 en die kan dus weer omgaan met Hotmail (itt eerdere Outlook versies)
Nu vind ik het wel handig om in Outlook 2003 ook m'n contacten van Hotmail er in te hebben. Gezien het feit je van alles kunt importeren in Outlook is er vast wel een optie om die lijst van Hotmail te importeren in Outlook.

Zelf heb ik alleen deze functie niet kunnen vinden. Het grootste probleem zit hem in het exporteren van de Hotmail lijst. Aangezien je bij de 'Contactpersonen' wel kunt importeren, maar ik zie nergens een exporteren knopje.

Iemand hier een oplossing voor. De search hielp al helemaal niet. Met de search-string van "Hotmail contactlijst exporteren" kreeg ik maar 3 hits :'(

edit:

bij nader inzien kan deze beter in software algemeen.
Zal het ff melden

[ Voor 9% gewijzigd door Jan_V op 19-02-2004 19:47 . Reden: move ]

Battle.net - Jandev#2601 / XBOX: VriesDeJ

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

--> SA :)

Ontopic: zorg er voor dat je alle adressen zien in HTML en bekijk de bron --> met handig copypaste werk ben je al snel klaar :)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• JHS
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 24-06 10:44

JHS

Splitting the thaum.

'Contacts - Save Contact List'?

DM!

• HellFish
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 31-07 15:01

HellFish

Hang The DJ

Sorry voor deze kick, maar ik zit met hetzelfde probleem, ik zou ook graag mijne gehele hotmail contactenlijst exporteren naar outook. En dan later eventueel importeren in mijn gmail account.
Misschien dat de topicstarter een oplossing gevonden heeft na een jaar.

Asus A7V333 | AMD XP 2000+ | 512 MB RAM PC2700 | Aopen GF 4 Ti4200 128MB (310/500) | DVD 16/40 | WinTV Go | ADSL 3.3 Mbit | Logitech Cordless Desktop Optical

• ProudElm
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 22-08 15:50
wederom sorry voor een kick..

zit met het zelfde probleem, iemand al een manier gevonden om je contactlist te exporteren van uit hotmail?? wil graag al me adressen van uit hotmail naar yahoo hebben. zat zelf de denken aan een csv file, maar kan nergen er een optie voor vinden.

• Dr. Bean
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
ProudElm schreef op woensdag 01 juni 2005 @ 22:57:
wederom sorry voor een kick..

zit met het zelfde probleem, iemand al een manier gevonden om je contactlist te exporteren van uit hotmail?? wil graag al me adressen van uit hotmail naar yahoo hebben. zat zelf de denken aan een csv file, maar kan nergen er een optie voor vinden.
Zoals JHS al zei: Via Windows Messenger/MSN Messenger: Save contact list. Het is een XML-bestand, dus makkelijk uit te lezen met Notepad. Een beetje creatief aan de gang ermee, en importeren in Outlook.
Kijk voor het goede format even naar een voorbeeldje van een eigen geëxporteerde lijst van Outlook.
Bij de weg: F_J_K heeft in het 2de bericht ook aangegeven hoe het mogelijk is: direct via Hotmail. Werkt prima...
Pagina: 1