Bij opstarten strepen in beeld

Pagina: 1
Acties:

• chapie
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 13-08 11:30
Ik heb een Hercules 9800SE AIW gemod naar 9800 Pro. Als ik nu opstart, komen in de postscreens blauwe blokjes voor. In het bios ook. In windows zijn het vertikale strepen. Na een tijdje gecomputerd te hebben, gaan de strepen weg en heb ik geen problemen meer. Als ik dan opnieuw opstart, zijn er geen blokjes in de postscreens en in het bios. Ook geen strepen in windows. Het beeld is dan goed.
Wat kan ik hier aan doen, want het is heel vervelend om tegen stomme strepen aan te kijken.

specs:

P4 2.4 @ 2.8
Asus P4P8X
512 MB DDR 333 Infineon
Hercules 9800SE AIW @ 9800 Pro
300 Watt Q-tec

• kamstra
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

kamstra

ipso iure

terugmodden, lijkt me dat je problemen dan weg zouden moeten zijn. If not, dan over naar plan B :?

Huh..?? Neuh...bedankt | Qui habet aures audiendi audiat

• chapie
Ik heb hem al terug gemod, maar dat werkte niet. Ik heb toen maar weer de andere 4 pipelines opengegooid. :)

• kropie
  • Laatst online: 03-02 06:47
heb deze probleem ook moet eerst 3dmark draaien en daarna is probleem weg maar het is wel gek zo ik denk dat we een kapot kaart hebben of zo maar ja werk wel goed als een all in wonder pro versie 9800

• Stephan Oudmaijer
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 16-08-2023
ik heb hetzelfde, geen last van onder windows, alleen in dos / bios.

iemand het probleem al gevonden?????????????

• chapie
Bij mij maakte de videokaart niet goed contact met het agp-slot. Ik heb een touw eraan vastgebonden, waarmee ik mijn videokaart omhoog trek, zodat hij wel goed contact maakt. misschien is dit ook jouw probleem.
Pagina: 1