[Club 3d 9700/Philips 109p40]Rare lijntjes in games

Pagina: 1
Acties:

• TimmyUt
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 12:06
Ik weet, het is een rare topic titel maar toch heb ik geen betere manier om het uit te leggen:

Als ik in een game (unreal tournament, BF1942) speel krijg ik als ik een groot licht vlak heb en daarnaast een donkerder vlak dat er zich lijntjes gaan vormen.

Die lijntjes lopen door het donkere vlak heen en hebben doorgaans de kleur van het lichte vlak, breedte is volgens mij precies een pixel..

Iemand enig idee??? :?

• ozzie1987
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 25-06 17:41
heb ik ook met me r9700pro van club3d en op een iiyama s702gt visionmaster 400.
ik heb er niet veel problemen meemet de nieuwe drivers de 4.2 is het redelijk opgelost.

specs:Intel i7 8700K Asus STRIX 2080ti, 16GB memory,2x Samsung 960 1TB SSD, 2x WD Black4TB

• M14
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 31-07 12:11

M14

TimmyUt schreef op 19 februari 2004 @ 19:13:
Ik weet, het is een rare topic titel maar toch heb ik geen betere manier om het uit te leggen:

Als ik in een game (unreal tournament, BF1942) speel krijg ik als ik een groot licht vlak heb en daarnaast een donkerder vlak dat er zich lijntjes gaan vormen.

Die lijntjes lopen door het donkere vlak heen en hebben doorgaans de kleur van het lichte vlak, breedte is volgens mij precies een pixel..

Iemand enig idee??? :?
Dit komt omdat je een monitor hebt met een vlakke beeldbuis. Dit zijn stabilisatielijnen. Staat ook ergens in de manual beschreven. RTFM :P

Na een tijdje valt het niet meer op :)

[ Voor 4% gewijzigd door M14 op 19-02-2004 20:00 ]

Mess with the best, Die like the rest
There is no such thing as Society
There are 2 kinds of people: Snipers and their targets
Never run for a sniper ... you only die tired :)

• TimmyUt
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 12:06
Kreun........ :O ;) , Ik bedoel niet die dempingsdraden die zitten er altijd en die zie je niet/nauwelijks in een game.

Ik heb het echt over lijntjes ze lopen ook niet over het hele scherm maar alleen in het donkere vlak......