Met een uniek openingsmeganisme:
http://www.mobilmania.cz/...rt14/InvexMotorola/20.jpg
Enige "nadeel", Microsoft OS. Specs worden binnenkort bekend gemaakt.
[ Voor 5% gewijzigd door deuxani op 19-02-2004 19:00 ]
[ Voor 5% gewijzigd door deuxani op 19-02-2004 19:00 ]
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 20-02-2004 00:18 ]
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Hoezo een 'nadeel'?deuxani schreef op 19 februari 2004 @ 18:59:
[afbeelding]
Met een uniek openingsmeganisme:
http://www.mobilmania.cz/...rt14/InvexMotorola/20.jpg
Enige "nadeel", Microsoft OS. Specs worden binnenkort bekend gemaakt.
[ Voor 14% gewijzigd door frankvanhoesel op 20-02-2004 10:54 ]
Het toetsenbord op deze foto's en op de foto in de openingspost zien er iig heel anders uit. Maar ook al zou het niet dezelfde phone zijn heeft hij iig wel zo'n dubbelscharnier, wat wel cool is. Alleen wil ik eigenlijk nu al een nieuwe telefoon en het zal nog wel even duren voordat deze komt. Denk dat ik dan toch voor de MPx220 ga, tenzij de releasedates niet zoveel verschillenfrankvanhoesel schreef op 20 februari 2004 @ 10:52:
Foto's vanaf PocketPCTools.com
Lijkt wel of je hem op 2 manieren kunt open klappen, zou heeeel uniek zijn ! Weet alleen niet hoe of wat van deze foto's en of dat nou echt de MPx 300 is.
Als je op de eerste foto gepost in dit topic bekijkt dan zie je dat het kan, ik zie de Q van het qwerty toetsenbord. En wat standaard email/internet icoontjes.
bron : http://www.pocketpctools....ews&file=article&sid2=711
SE-NSE | Sony Ericsson - News, Services, Entertainment
Ayofe Theme for Symbian S60
Ik zie anders ook liever niet dat alles "microsoft" gaat worden. Lijkt me niet echt "gezond".
Verwijderd
[ Voor 52% gewijzigd door Verwijderd op 24-02-2004 12:49 ]
Verwijderd
[ Voor 47% gewijzigd door Verwijderd op 24-02-2004 21:41 ]
Verwijderd
Verwijderd schreef op 26 februari 2004 @ 20:55:
Kan ik jullie blij maken![]()
![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Hoe uitgeklapt?Verwijderd schreef op 26 februari 2004 @ 21:13:
DAMN HEE!!![]()
Dat ziet er echt goed uit! stukken kleiner ook dan de 9500 communicator van Nokia!
Ik snap alleen niet dat het scherm niet mee draait als hij zo uitgeklapt is? of zou je daar een speciaal knopje voor in moeten drukken ofzo?
Verwijderd
• 1 Het is rightone_Verwijderd schreef op 26 februari 2004 @ 22:36:
SUPER COOOOLDit wordt mijn toestel, waar heb jij hem beet gehouden Ringtone
Verwijderd
Verwijderd
bedoel je zo:Verwijderd schreef op 27 februari 2004 @ 00:43:
[...]
Hehe.. als een koelkast!ik vraag me alleen af waar je de stylus op kunt bergen?
Verwijderd
OOO wacht even, je bedoelt zeker dat die OS niet meedraait, ik dacht die hele scherm. Tja het is een prototype dus ik denk dat dat wel opgelost wordt. OF je moet ( zoals je al zei ) op een knop drukken.Verwijderd schreef op 27 februari 2004 @ 14:18:
[...]
Nou wat denk je?? Waar zit het scherm niet goed![]()
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 27-02-2004 17:43 ]
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
nou neeVerwijderd schreef op 28 februari 2004 @ 01:46:
ja ik weet het niet hoor, is misschien wat te over de top??
Verwijderd
Hoe bedoel je?Verwijderd schreef op 28 februari 2004 @ 01:46:
ja ik weet het niet hoor, is misschien wat te over de top??
Verwijderd
Verwijderd
Dan staat daar bij de scherm afmeting: 2.8" x 1.1". Maar als ik dit ga omrekenen dan klopt daar niet zo veel van in vergelijking met de afbeelding:
Verwijderd
Het is een PDA met telefoon functie lijkt me want er draait tog PPC op ?Verwijderd schreef op 29 februari 2004 @ 03:45:
beetje dik.... en beetje lelijk uiterlijk dichtgeklapt.
voor de rest wel zeer![]()
is gewoon een volwaardig pda. heeft zelfs dezelfde "today" scherm van me PDA
Verwijderd
Pocket Pc Phone EditionVerwijderd schreef op 01 maart 2004 @ 06:36:
[...]
Het is een PDA met telefoon functie lijkt me want er draait tog PPC op ?
Verwijderd
Is dat nou hetzelfde als PPC? Ik bedoel kan ik ook programma's die ik op me PDA installeer ook op deze Mpx installeren?
Verwijderd
denk van wel, het verschil tussen de ppc en deze is dat je met deze kan bellenVerwijderd schreef op 01 maart 2004 @ 17:14:
[...]
Is dat nou hetzelfde als PPC? Ik bedoel kan ik ook programma's die ik op me PDA installeer ook op deze Mpx installeren?
[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 02-03-2004 15:56 ]
Verwijderd
is er al een europese releasedate?Meer details zijn reeds bekend van de MPx van Motorola. Deze Pocket PC Phone Edition, zoals hij door de fabrikant genoemd wordt, zal ook Windows Mobile SE draaien en dankzij de vorm- geving uiterst geschikt zijn voor het switchen tussen portrait en landscape. Jammer genoeg zal dit scherm slechts een standaardresolutie van 240x320 pixels bezitten. Naast WiFi en Bluetooth is dit het voorlopig het enige toestel dat ook GSM- en GPRS-netwerken gaat ondersteunen.
Verwijderd
*kick*Verwijderd schreef op 27 februari 2004 @ 15:07:
[...]
OOO wacht even, je bedoelt zeker dat die OS niet meedraait, ik dacht die hele scherm. Tja het is een prototype dus ik denk dat dat wel opgelost wordt. OF je moet ( zoals je al zei ) op een knop drukken.
EDIT: ik denk dat die telefoon op de plaatjes gewoon een DUMMY is
De Motorola MPx220 zal vanaf juli 2004 in de Orange shops ligen in Europa. Of dit ook het geval is in Nederland is nog even afwachten, maar het zal zeker niet lang op zich laten wachten.
Heb nog niets kunnen vinden over de MpxDe MPx100 is al officieel aangekondigd door Motorola. Nu is bekend geworden dat de smartphone met camera waarschijnlijk ergens in augustus gelanceerd zal worden, in samenwerking met T-Mobile.
[ Voor 24% gewijzigd door Alieunited op 02-06-2004 12:55 ]
SE-NSE | Sony Ericsson - News, Services, Entertainment
Ayofe Theme for Symbian S60
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Denk maar niet dat het (veel) minder wordt, hoor...Verwijderd schreef op 05 juni 2004 @ 19:14:
Hier staan de verwachte prijzen...769 euro is een leuke grap
http://www.mtekk.com.au/browse/page665.html
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
weinig tot niks..
Kan inderdaad, ik draai nu ook dvd's af op mijn e200 smartphone, je convert en dvd naar klein formaat xvid en speelt het af met een xvid player, heb je de complete film incl. subs op je smartphone.. op deze is het nog wat beter omdat die een groter scherm heeft.
weinig tot niks..
3600wp string @ 115° oost | 825wp panelen/750wp micro's @ 13°/115° oost | 1475wp panelen / 1250wp micro's @ 27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning
NIO ET5 | Tesla Model Y LR | iRacing Profiel | To finish first, you first have to finish!
Verwijderd
Weet jij toevallig al meer, daar bedoel ik de release datum mee en evt een nl prijs? Ik heb nu de P900 maar zou het apparaatje graag in levende lijven willen zien.Verwijderd schreef op 30 juni 2004 @ 19:39:
Ik heb het toestel vandaag gezien. Ik moet zeggen indrukwekkend. Mocht je er vragen
over hebben dan laat maar horen. De foto's van het toestel komen van het weekend op
Nieuwemobiel.nl. Ik heb ook de MPx 220, SPV c500, Sagem MY S-7, Sierra Wirelles Voq
gezien. Vooral de MPx 220 was erg indrukwekkend.
You can't control the wind, but you can adjust your sails.
Wat was er dan zo indrukwekkend aan de 220? De 300 lijkt mij toch indrukwekkender, en daar hebben we het hier ook over. Of was dat een typo in jouw bericht?Verwijderd schreef op 30 juni 2004 @ 19:39:
Ik heb het toestel vandaag gezien. Ik moet zeggen indrukwekkend. Mocht je er vragen
over hebben dan laat maar horen. De foto's van het toestel komen van het weekend op
Nieuwemobiel.nl. Ik heb ook de MPx 220, SPV c500, Sagem MY S-7, Sierra Wirelles Voq
gezien. Vooral de MPx 220 was erg indrukwekkend.
weinig tot niks..
Ik denk dat je hem op de microsoft beurs in amsterdam kunt zien op dit moment.blogbuster schreef op 30 juni 2004 @ 19:52:
[...]
Weet jij toevallig al meer, daar bedoel ik de release datum mee en evt een nl prijs? Ik heb nu de P900 maar zou het apparaatje graag in levende lijven willen zien.
weinig tot niks..
Verwijderd
Oke duidelijk.. Ik ga zelf ook waarschijnelijk voor de MPx (300) maar heb hem nog niet in het echt gezien dus dat is altijd even afwachten.Verwijderd schreef op 30 juni 2004 @ 20:36:
Klopt. Op die beurs kan je het toestel zien. Het toestel komt aan het einde van het jaar. Ze verwachten het toestel rond December op de markt tegelijk met de Nokia 9500. Dus dat duurt nog wel ff. De prijs was nog niet bekend, maar denk maar aan een flinke prijs van rond de 700 Euro.
Nope. Ik vind de MPx 220 een grote kanshebber om een kraker te worden op de markt. De prijs is beter om meer te verkopen. Het toestel is beter dan de MPx 200. Ik denk dat deze veel beter gaat lopen. De MPx is meer voor de zakelijke markt. Kan super veel en meer dan de MPx 220, maar is veel minder handzaam. Het toestel is niet zo lekker in je hand en ook niet zo lekker tegen je hoofd aan dan de MPx 220. De toestellen zijn beide identiek qua camera. De inslag van de MPx is gewoon anders. Ligt dat je meer dan moet je daar voor gaan. Een voorbeeld is dan dat je dan kan zeggen dat je graag een keyboard hebt. Ik zou dat toch graag zien, dus ik ga sneller voor de MPx, maar ik was verbaasd over hoe goed de MPx 220 was. De inslag daarvan is beter dan ik dacht.
weinig tot niks..
Verwijderd
weinig tot niks..
weinig tot niks..
Verwijderd
[ Voor 49% gewijzigd door Verwijderd op 02-07-2004 16:21 ]
Verwijderd
weinig tot niks..
weinig tot niks..
Verwijderd
Dat staat er al weken..Verwijderd schreef op 06 juli 2004 @ 17:28:
En hier dan eindelijk officieel bij Motorola:
http://www.motorola.com/m...uct/details/0,,48,00.html
Second Quarter of 2004
weinig tot niks..
NIO ET5 | Tesla Model Y LR | iRacing Profiel | To finish first, you first have to finish!
met een hamer past alles
Verwijderd
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 08-07-2004 16:33 ]
Verwijderd
mpx300 dusVerwijderd schreef op 09 juli 2004 @ 00:18:
Dit draadje gaat tenslotte ovder de MpX..300
met een hamer past alles
Ook al gaat het niet over de MPx, het blijft jammer.. was een mooie foon, maar haalt het natuurlijk niet bij de MPxVerwijderd schreef op 08 juli 2004 @ 16:31:
Voor mensen die het willen weten lees het volgende:
http://www.mobile-review.com/news.php?language=en#news3039
Helaas is de MPx 100 gecancelled als dit waar is!
weinig tot niks..
Verwijderd
Er zijn wel significante verschillen:Gehaktbal schreef op 09 juli 2004 @ 22:23:
wat ik hoorde was juist dat de MPX100 niet uitgebracht gaat worden in amerika maar wel in europa.... tussen augstus en november gloof ik. Maar cancellen.. tsja beetje raar maar ook wel begrijpelijk..de mpx220 heeft alles wat dat dingetje heeft, alleen een ander design...
Tzou wel jammer zijn...
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq