Toon posts:

can't find system bios hook?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi, ik heb hier een ASUS A7V8X-MX deze wil ik flashen omdat ik tijdens het installeren van Windows telkens een zwart scherm krijg.

Maar als ik dus aflash intyp in de dos prompt krijg ik elke keer de melding, can't find bios hook.

iemand een idee wat dit betekend?

het flash programma is aflash.

• Venxir
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 15:51
nutteloze foute opmerking....

[ Voor 83% gewijzigd door Venxir op 19-02-2004 18:40 ]

If it aint broke, fix it till it is!

• Losha
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 27-10-2025

Losha

clear my path motherfucker

alleen dan dat HOOk haak is en niet hoek ....
ik gok dat je vergeten bent aan te geven WAT aflash moet flashen

Verwijderd

Topicstarter
Ja bios wel, het enige probleem is dat je een zwart scherm krijgt tijdens de install.

@ Losha, nee dat is het volgens mij niet, de vorige keer toen in aflash op een ander systeem uitvoerde kon je eerst aflash starten en vervolgens kreeg je een keuze menu te zien wat je wilde doen (bios opslaan, bios flashen etc etc)

[ Voor 58% gewijzigd door Verwijderd op 19-02-2004 18:42 ]

• BasieP
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-10-2025
um je moet ook iets IN je bios flashen...

dus extra bios bestandje.. maar ik zou eerst maar is gaan uitzoeken hoe het werkt, want volgens mij ben je niet helemaal op de hoogte

This message was sent on 100% recyclable electrons.

• Flugeltje
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 26-05 16:24
Er moet nog wat achter het aflash.exe meestal een *.bin of zo iets

Iedereen weet het beter

Verwijderd

Topicstarter
BasieP schreef op 19 februari 2004 @ 18:42:
um je moet ook iets IN je bios flashen...

dus extra bios bestandje.. maar ik zou eerst maar is gaan uitzoeken hoe het werkt, want volgens mij ben je niet helemaal op de hoogte
Jawel, dat weet ik wel, zoals ik al zei, ik heb dus het programma Aflash al vaker gebruikt, het bin bestandje heb ik ook.

Aflash moet je eerst opstarten en daaruit krijg je een meerkeuze menu wat je doen wilt.

Huidige Bios op diskette opslaan
Nieuwe Bios erin flashen

Etc etc, maar voordat ik dit al kan doen krijg ik de melding can't find bios hook.
En aan een beschadigde Aflash lijkt het mij niet te liggen aangezien ik die al 3 x vervangen heb 3 x op een andere diskette vanuit een nieuw gedownload bestand.

• BasieP
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-10-2025
probeer dan is aflash /? en kijkis of je het via command line kan doen. dan kan je misschien bios updaten zonder melding

This message was sent on 100% recyclable electrons.

Verwijderd

Topicstarter
bad command geeft hij aan.
Pagina: 1