Die eerste heb ik twee keer een +1 inzichtvol gegeven, waardoor hij op 0,16 staat nu. Het is geen reactie waarvan ik denk: nounou, die kerel legt goed de vinger op de zere plek. Desalniettemin spreekt hij geen onwaarheden, hanteert hij een fatsoenlijk taalgebruik en is het geen reactie die ik totaal overbodig vind. In eerste instantie zou ik bij die reactie gaan voor een 1 inzichtvol als eindscore. Misschien wel een +2 als je 't vergelijkt met de onzin die her en der om hem heen wordt uitgekraamd.
Die tweede heeft twee keer een -1 troll op z'n dak gekregen van mij. Waarom hij op 2 stond weet ik niet... er is naar mijn idee moeilijk iets anders dan een troll in te zien.
k geloof dat ze genoeg artiesten afpersen door een deel van de cdverkoop toe te eigenen om alles te bekostigen
Dat is een suggestieve, zo niet smadelijke opmerking die niet onderbouwd wordt. Het is dus een ongegronde beschuldiging en wat mij betreft wordt die met gezwinde spoed naar de kelders geduwd, om daar de rest van z'n miserabele leven te slijten.
When I write my code, only God and I know what it means. One week later, only God knows.
Hell yes it's a Cuban Cigar, but I'm not supporting their economy, I'm burning their fields.