Toon posts:

probleem cd/dvd-rom stations

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een dvd-brander en een cd-brander in m'n pc zitten. Het probleem is als volgt:

Als ik de pc opstart zonder dat er in beide stations een dvd en/of cd zit en ik doe er 1 in als de pc eenmaal in windows zit, dan worden de cd's niet in windows verkenner weergegeven. Als ik opnieuw opstart worden ze wel weergegeven in windows verkenner. Het rare is dat ik (soms) de cd's wel kan benaderen via bijvoorbeeld nero, dwz ik kan de cd wel kopieren, de inhoud krijg ik niet te zien....
Deze symptonen die zicht voor sinds ik m'n register heb aangepast om te voorkomen dat de irritante auto-run menuutjes van sommige cd's meteen begin als ik de cd erin doe. Naar mijn weten heb ik de registry-key weer undone, maar blijkbaar is het niet goed gegaan.

Ik hoop echt dat hier iemand is die mij kan helpen, want dit is een behoorlijk vervelend probleem.

Groetjes,
Jethro

Verwijderd

Topicstarter
Ik schop hem even omhoog, tevens test ik of ik nu een mailtje krijg als er op een topic wordt gereageerd.

Is er niemand die hier een antwoord op weet?

• vierkant228
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 13-04-2025
waarschijnlijk lijken ze teveel op elkaar, probeer ze eens om te wisselen en te stoeien met master/slave/cable select, ik garandeer dat je probleem dan opgelost wordt

ps, let ook op waar de spelers op de kabels zitten, master aan het uiteinde, slave midden

Verwijderd

Topicstarter
Maar voorheen had ik nooit problemen hiermee, het was nadat ik met dat registry had gekloot, daarvoor draaide alles als een zonnetje.

Verwijderd

Dan moet je je register herstellen of Windows opnieuw installeren.

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 26 februari 2004 @ 10:55:
Dan moet je je register herstellen of Windows opnieuw installeren.
Is daar een handige tool voor?

• roelio
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

roelio

fruitig, en fris.

Voer Method 1 uit onderstaand artikel eens uit en herstart je PC (laat Windows de drives opnieuw detecteren)

http://support.microsoft....aspx?scid=kb;EN-US;320553

AMD Phenom II X4 // 8 GB DDR2 // SAMSUNG 830 SSD // 840 EVO SSD // Daar is Sinterklaas alweer!!

Pagina: 1