Levicom WIN-350PS icm Asus K8V Deluxe = no go?

Pagina: 1
Acties:

• cyberbetica
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 24-06-2022

cyberbetica

DevOpsen? CloudNation.nl

Topicstarter
Hoi,

Ik heb hier een levicom WIN-350PS (Duits merk) voeding en een Asus K8V Deluxe moederboard, als ik dit allemaal aansluit, en de powerknop een duw geef, gebeurt er helemaal niets. Voor jullie nu alle UTFS en RTFM uitingen naar mijn hoofd gooien, de voeding werkt in een ander systeem perfect, en als ik hier de goedkoopste 300w voeding uit het rek pak en deze aansluit werkt alles perfect.

Google en de Search hebben helaas niets opgeleverd. Iemand een idee?

Nog even alle HW op een rijtje:

Levicom WIN-350PS Psu
Asus K8V Deluxe
AMD Athlon 64 3000+
2 * Corsair 512mb PC3200 DDR
ATI Radeon 9700pro 128mb

[ Voor 3% gewijzigd door cyberbetica op 19-02-2004 17:33 ]

Verwijderd

Welke voeding heb ik nodig? Deel 3

Geen UTFS of RTFM, hé! B)

• cyberbetica

cyberbetica

DevOpsen? CloudNation.nl

Topicstarter
Dat topic gaat meer over gebruik, in dit geval gaat het er meer over dat de voeding gewoon niet op dit specifieke moederboard werkt.

• Ad Hox
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 10-07 11:03

Ad Hox

N/A

Heb je de P4 stekker ook op het mobo gedaan?

• Jellabie
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 17:27

Jellabie

wie laatst lacht..... is dom

Ik heb een paar dagen geleden juistdezelfde gekocht, heb er geen problemen mee, hij is btw echt wel ultra stil

maar ff terug ontopic.. is je pc geaard? misschien dat het daar aan kan liggen..?

De Nederbelg !

• Hooglander1
  • Registratie: September 2003
  • Niet online

Hooglander1

Zot intellegent

Gaan de fans in de voeding wel draaien? Uit je verhaal haal ik dat dat niet zo is.

Ik hoop voor je dat je het bonnetje hebt bewaart, want over het algemeen betekent dat dat je je voeding hebt opgeblazen. Misschien komt dat doordat er net nieuwe hardware in zit. Misschien heb je je systeem ook al eerder zo belast? Maakt geen bal uit.

Misschien eens proberen in een andere pc, maar ik verwacht eerlijk gezegt, dat'ie het dan ook niet doet.

Lid van de Tweakers Kenwood TTM-312 club.

• cyberbetica

cyberbetica

DevOpsen? CloudNation.nl

Topicstarter
Uiteraard zit de p4 stekker erin, zoals je kunt lezen werkt alles met een andere voeding wel. De pc is geaard, en de ventilators draaien niet (zelfs het ledje op het mobo brand niet)

De voeding werkt op een ander moederboard perfect.

Over bonnetjes hoef ik me geen zorgen te maken, aangezien dit voor een klant is :)

Zou het kunnen dat de p4 stekker gewoon defect is, deze is hiervoor nooit gebruikt (normale athlon) ? Ga het wel ff nameten
Pagina: 1