220 volt door de lucht? AUW
In the beginning the Internet was a bunch of smart users with dumb terminals. Now...
Kuchkuch... een draadloos verlengsnoer? Klinkt nogal logisch... En 220v in de lucht lijkt me niet fijn...
Kreeg net de tip om me lichtorgel boven me bed te gaan hangen.. maar snoer is niet zo groot.. en gaat anders zo hange.. dus ja
Dan zou ik maar eens gaan zoeken naar een manier om je kabel netjes vast te zetten.
/lol/
mafkees
/lol/
/lol/
mafkees
/lol/
Ik ben bang dat je dan een magnetisch veld nodig hebt, waarbij een transformator-station (ook nogal wat magnetische straling) in het niets valt 
Maar ik denk dat het theoretisch wel mogelijk is
Wat minder fijn is dat al die spanning ook op overige metalen dingen komt te staan, maar da's een detail
Maar ik denk dat het theoretisch wel mogelijk is
Wat minder fijn is dat al die spanning ook op overige metalen dingen komt te staan, maar da's een detail
Tesla Coil
The NS has launched a new space transportation service, using German trains which were upgraded into spaceships.
Dat kan wel!
D'r zit een trafo in met een kern van waaibomenhout!!
D'r zit een trafo in met een kern van waaibomenhout!!
The fact that Jellyfish have survived for 650 million years despite not having a brain is GREAT NEWS for stupid people!
Dan komt 'r iets van de geallieerden langs en ben je 't kwijt?
Tesla coil schijnt het wel mee te kunnen, maar als je er plaatjes van ziet denk ik niet dat je nog intresse hebt.
Enigew serieuze dat zo kan bedenken is om een extra aansluitpunt in je plafond te creeren en dan het snoer heel kort houden.
Enigew serieuze dat zo kan bedenken is om een extra aansluitpunt in je plafond te creeren en dan het snoer heel kort houden.
Waar koop je datOsiris schreef op 19 februari 2004 @ 16:51:
[...]
Een gigantisch magnetisch veld werkt wel hoor? (theoretisch..)
Je hebt ongeveer een kilovolt per centimeter nodig.
Succes, en het is misschien handig om van te voren alvast een ambu te bestellen
Succes, en het is misschien handig om van te voren alvast een ambu te bestellen
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()