Toon posts:

[BUG] Geen reactie mogelijk onder poll

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Het topic onder de Poll die weer vasthangt onder het nieuwsitem "Dell blijft vasthouden aan Intel processors" van vandaag geeft een foutmelding op het moment dat je een reactie wil geven op deze Poll.

De melding die verschijnt is:

Sorry, het is niet mogelijk om te reageren op artikelen ouder dan drie weken of artikelen waarop meer dan drie weken lang geen reactie is gegeven.

De Poll is heeft echter een datumstempel van vandaag (19-2)

Het betreft het volgende item:

http://www.tweakers.net/etc/?Action=Poll&ID=672

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Ik heb even de titel wat opgeleukt om de juiste mensen te trekken :) .

Verwijderd

http://www.tweakers.net/etc/?Action=Poll&ID=674

zelfde voor die :P wou als reactie neerzetten dat 0 hetzelfde is als niets geloof ik :+ dus 1-250 ;)

• kutkip
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 23-12-2025
En ja hoor het was te verwachten; ook bij de poll "Hoeveel besteed jij gemiddeld per jaar aan hardware via Internet?" kun je geen reactie plaatsen. Tijd om dit te gaan fixen luitjes :)

edit> Lighteye was me te snel af ;)

[ Voor 14% gewijzigd door kutkip op 19-02-2004 17:50 ]

• Femme
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 00:57

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

Het probleem is al opgelost.

• G33rt
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-06-2022
Om nog even op polls in te springen: ik zou graag zien dat je ook in een venster als dit kan stemmen op een poll als je dat nog niet gedaan hebt, in plaats van dat je dat alleen onder nieuwsitems/softwareupdates/ op de index kan doen :)

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
G33rt, dat kun je beter op Devtrack melden :) , dat is namelijk weer een compleet nieuwe feature (wel handig overigens ;) ).

Verwijderd

Topicstarter
Het probleem is al opgelost.
Da's snel, tnx...

• G33rt
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-06-2022
Harm, ik heb het ook gemeld op de devtrack, zodat men dat hier ook even weet (en er geen dubbele komen) :)
Pagina: 1