Reacties inzichtvol?

Pagina: 1
Acties:

• Martin Sturm
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 07-10 13:19
Ik ben nou niet echt een moderator, maar laatste paar dagen vielen sommige reacties mij op, zeker gezien de moderatie de ze zijn 'ondergaan'
Ik denk eigenlijk dat dit iets met de soap SCO te maken heeft.
Wanneer nu bijvoorbeeld IBM of een andere partij code van een commercieel product aan Xfree toevoegd kan Xfree in ieder geval niet aansprakelijk worden gesteld voor het verspreiden van die code zoals SCO bij Redhat wel doet.
Nu kan dus alleen de partij die die code erin heeft gestopt aansprakelijk worden gesteld.
(dit gaat over de licentieverandering van XFree86). Deze reactie is gemod op '+3 inzichtvol'. Nu weet ik dat het modereren niet zo zeer met de inhoud van de post an sich te maken heeft, maar om boven dergelijke flauwekul 'inzichtvol' te zien staan, komt bij mij erg vreemd over. Gisteren stuitte ik ook al op een dergelijke reactie (ik weet ff niet bij wat voor bericht).
Is dit correct?

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Delerium

Mythology

Martin Sturm schreef op 19 februari 2004 @ 16:02:
Ik ben nou niet echt een moderator, maar laatste paar dagen vielen sommige reacties mij op, zeker gezien de moderatie de ze zijn 'ondergaan'
XFree86 4.4.0 mogelijk geboycot door distributeurs
donderdag 19 februari 2004 - 12:54
+4 = 4
+3 = 14
van de 38 replies

Betreffende reactie

Ik vrees dat de eerste zin het meest relevant is. Het topic is niet denderend gemod, maar vrij vers, dus alles kan nog alle kanten opbewegen.

* Delerium gaat eens wat puntjes neerleggen

[ Voor 3% gewijzigd door Delerium op 19-02-2004 16:12 ]