Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

vanmorgen kwam ik er achter dat ik niet te bereiken was op mijn mobiel. Mijn Nokia 6210 was weer eens spontaan uit gegaan. Toen ik mijn toestel aan zetten, kreeg ik een melding in het display, iets van DUMMY HACKED met nog iets er achter. Sinds die tijd doet mijn toestel het niet meer. :-(

Is er iemand die hier ook last van heeft gehad of heeft? En liever nog, heeft er iemand een oplossing voor?

• stp_4
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 29-11 18:01
zou softwarematig een backup van je telefoon proberen te maken (indien mogelijk) en in een winkel je software opnieuw laten installeren

stp - PSN ID: stp_4

• netblade
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 08:16

netblade

Sunrise

Verwijderd schreef op 19 februari 2004 @ 16:01:
Hallo,

vanmorgen kwam ik er achter dat ik niet te bereiken was op mijn mobiel. Mijn Nokia 6210 was weer eens spontaan uit gegaan. Toen ik mijn toestel aan zetten, kreeg ik een melding in het display, iets van DUMMY HACKED met nog iets er achter. Sinds die tijd doet mijn toestel het niet meer. :-(

Is er iemand die hier ook last van heeft gehad of heeft? En liever nog, heeft er iemand een oplossing voor?
Simkaart al in een ander toestel geprobeerd? Dan weet je dat het daar niet aan ligt

There's no limit to the human brain, the only barrier is the way we think

Verwijderd

Topicstarter
Is inderdaad een idee. Maar ik wil wel weten wat het is geweest, hoop niet dat ik het nog eens tref. :(

Verwijderd

Topicstarter
Het is niet de simkaart, die heb ik inderdaad in een ander toestel geprobeerd en dat werkte. :)

• glashio
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 30-11 17:18

glashio

C64 > AMIGA > PC

Wat zegt Nokia er zelf van ?
Heb je hun support al gemaild/gebeld (met andere telefoon :+) ?

> Google Certified Searcher
> Make users so committed to Google that it would be painful to leave
> C64 Gospel
> [SjoQ] = SjoQing

Verwijderd

Topicstarter
glashio schreef op 19 februari 2004 @ 16:10:
Wat zegt Nokia er zelf van ?
Heb je hun support al gemaild/gebeld (met andere telefoon :+) ?
Heb ze wel gemaild, maar heb nog geen antwoord gehad. Had gehoopt dat er hier iemand al eens wat over gehoord had.
Pagina: 1