Kan iemand een screenshot voor me posten van het info schermpje van ie 5.5 sp2!? (dus in de menubalk extra -> info)
Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.
Ik heb het screenshotje nodig voor een te maken handleiding. En zelf hebben we hier 6.0 sp1 dus dat wordt er omslachtig om er dan voor alleen dat plaatje 5.5 op te zetten. Als iem 5.5 op zijn comp heeft staan is het toch een kleine moeite!!??
Tja, het is natuurlijk ook een kleine moeite om Internet Explorer 5.5 zelf te installeren, want ik krijg het gevoel dat degene die op je verzoek zal ingaan dit ook moet doenOnderduikkip schreef op 19 februari 2004 @ 15:46:
Ik heb het screenshotje nodig voor een te maken handleiding. En zelf hebben we hier 6.0 sp1 dus dat wordt er omslachtig om er dan voor alleen dat plaatje 5.5 op te zetten. Als iem 5.5 op zijn comp heeft staan is het toch een kleine moeite!!??
Signature
er valt niks te installerenOnderduikkip schreef op 19 februari 2004 @ 15:46:
Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.
[quote
er valt niks te installeren
Bekijk die link nou maar die ik gaf.[/quote]
Denk dat ik eens langs Hans Anders moet want ik zie geen screenshot (die ik nodig heb althans!)
er valt niks te installeren
Denk dat ik eens langs Hans Anders moet want ik zie geen screenshot (die ik nodig heb althans!)
Dit hoort echt niet op GoT. GoT is voor techdiscussies en dergelijke, niet voor dit soort dingetjes. Verder heeft het ook niets met I&T te maken, dus deze gaat dicht
"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()