"We never grow up. We just learn how to act in public" - "Dyslexie is a bitch"
Momenteel is de Radeon 9600 Mobile de beste oplossing, maar de M11 (Radeon 9700 Mobile) zit er ook aan te komen, weet niet of hij nu al geleverd word in laptops.
De 9700 is natuurlijk wéér een stapje sneller.
Maar met een Radeon 9000/9200 kun je ook de door jouw genoemde games nog wel draaien
De Radeons zijn meestal ook nog zuiniger ook dan de nVidia tegenhangers.
Zie ook:
http://www.tomshardware.c...40203/images/image009.gif (alleen onderste 3 zijn mobile videokaarten)
http://www6.tomshardware.com/mobile/20040203/index.html
[ Voor 26% gewijzigd door Pubbert op 19-02-2004 15:56 ]
╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝
Verwijderd
Mijn Radeon 9000 draait spellen zoals Chrome, Deus Ex 2, ... zonder moeite.
Laptops met Radeon 9700 zijn trouwens al wel leverbaar. Ik geloof dat Acer er al 1 op de Europese markt heeft en Dell er al 1 heeft of op het punt staat er 1 uit te brengen, alleen ligt de prijs nog een beetje hoog. Performance is trouwens wel lekker, maar ik wacht wel even op de mobiele 9800, lijkt mij beter voor HL2 straks
Een klein beetje zelf zoeken mag ook wel, want als je even op t.net had gekeken had je gevonden dat op 3-2-2004 de M11 ofwel 9700 is geintroduceerd, kortom voordat de M12 (9800???) op de markt komt ben je minimaal een half jaar verder.The Real Falcon schreef op 20 februari 2004 @ 08:58:
Wanneer komt de 9800 uit?
There are never enough hours in a day, but always too many days before saturday.
En trouwens: De videokaarten worden dan misschien sneller, in de toekomst, maar de spellen worden ook zwaarder. De huidige spellen kun je met een m9600 makkelijk spelen, een m9700 die straks komt zal de komende generatie spellen makkelijk aan kunnen en de m9800 zal de spellen bij zijn lancering makkelijk aan kunnen. Maar zo blijf je wachten en de verhouding videokaart/spelletjes blijft gelijk
[ Voor 58% gewijzigd door Grrrrrene op 20-02-2004 12:05 ]
Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards
Verwijderd
Ik bedoelde het ook niet letterlijk. Ik bedoelde dat ik na de zomer wel even kijk voor een nieuwe laptop omdat de kaarten die er rond die tijd inzitten HL2 en Doom 3 makkelijk aan moeten kunnen
[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 21-02-2004 00:01 ]
Als je de laptop enkel nodig hebt voor voornamelijk zakelijke doeleinden en je komt elke dag thuis dan zou ik opteren voor een goedkopere laptop want al die snelle videokaarten kosten ook geld. En als je toch een server nodig hebt dan kan je op marktplaats voor 100 euro een pc op de kop tikken waarvan je een linux server maakt.
[ Voor 13% gewijzigd door Chevy454 op 21-02-2004 03:16 ]
Wanneer iedereen zijn hoofd verliest en jij houdt het hoofd koel dan heb jij het probleem niet begrepen. You think I'm expensive, try hiring an amateur.
Verwijderd