ik heb 2 dagen geleden een nieuw moederbord gekocht (asus A7V8X-X) ales gaat goed windows geinstald, lekker gespeelt er op, ik ga slapen, volgende dag doe ik em aan, gaat nouwelijks, na stekker er paar x uit getrokken te hebben, bios reset wil ie eindelijk aan. vervolgens gat ie aan maar zie ik absoluut geen beeld (blijft de hele tijd orange knipperen) de hd maakt ook geen gelijk (hoor altijd efn een tik als je em aan zet) dus ik ga terug naar die winkel, hun krijgen em ook niet aan de praat, ik krijg een nieuwe , instaleren, lekker gamen, ik ga weer slapen.......en weer` presies het zelfde verhaal!!!!
er blijven 2 lampjes branden als de pc uit staat: die op het mobo en van de lan onboard.
ik bel dus asus op en die beweerd dat mijn voeding te laag is ik heb er eentje van:
300ATX
+3.3 - 14a
+5v - 25a
+12v- 1oa
+5vsb- 1.5a
-5v - 0.5a
-12v - 0.5
kan iemand mij helpen?? ligt het echt hier aan??
(owja mn oude mobo is gesneuvelt omdat iemand was aardig toen ik weg was en heeft mijn computer in een andere kast gedaan, allen deze was iets kleiner (wel een betere kast...) en heeft ter bescherming een stuk anti staties plastic tussen het mobo en ijzer gedaan vanwegen beschadegingen, niets wetend....ik kwam er weer ben gaan gamen en pc deed heel raar, wat bleek plastic is is in een lijn van het mobo gebrand, hele lijn is dr nu uit, gebroken, zo et hier wat mee te maken kunnen hebben dat er iest anders van het hardware kapot is gegaan en dat daar door nu mn nieuwe mobo zo raar doet??
alvast bedankt
er blijven 2 lampjes branden als de pc uit staat: die op het mobo en van de lan onboard.
ik bel dus asus op en die beweerd dat mijn voeding te laag is ik heb er eentje van:
300ATX
+3.3 - 14a
+5v - 25a
+12v- 1oa
+5vsb- 1.5a
-5v - 0.5a
-12v - 0.5
kan iemand mij helpen?? ligt het echt hier aan??
(owja mn oude mobo is gesneuvelt omdat iemand was aardig toen ik weg was en heeft mijn computer in een andere kast gedaan, allen deze was iets kleiner (wel een betere kast...) en heeft ter bescherming een stuk anti staties plastic tussen het mobo en ijzer gedaan vanwegen beschadegingen, niets wetend....ik kwam er weer ben gaan gamen en pc deed heel raar, wat bleek plastic is is in een lijn van het mobo gebrand, hele lijn is dr nu uit, gebroken, zo et hier wat mee te maken kunnen hebben dat er iest anders van het hardware kapot is gegaan en dat daar door nu mn nieuwe mobo zo raar doet??
alvast bedankt