Toon posts:

win2k3 server enterprise edition installatie probleem

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een heel vaag probleem, na het installeren van win2k3 enterprise edition (180dagen versie van school, net gekregen uit verpakking dus de datum klopt wel..) voer ik mijn administratoer wachtwoord in en wacht totdat mn windows klaar is voor gebruik, maar nee er gebeurt helemaal niets, blauwe achtergrond met de tekst "Windows Server 2003, Enterprise Edition Evaluation copy Build 3790" rechts in de hoek. Ik heb een 40GB schijf die ik verdeeld heb in 4 partitions: 15GB WinXP / 15GB leeg ruimte voor downloads / 5GB win2k3 / 5GB linux.
Misschien heb ik te weinig ruimte gegevens?
Mn systeem: Asus Deluxe nforce2 / amd xp2500+ / 512ddr pc2700 / radeon9600pro.

Komt iemand het bekend voor?

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Kan je wel in de 'Veilige modus' komen ? Het kan de allereerste keer inloggen best even duren, aangezien je profiel aangemaakt moet worden en windows nog allerlei dingen moet initialiseren. Of lukt het helemaal niet ? Dan vrees ik dat er iets niet helemaal lekker zit met een driver/hardware ...

[ Voor 3% gewijzigd door sanfranjake op 20-02-2004 02:36 . Reden: typo ]

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

• mutsje
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 07-05 09:20

mutsje

Certified Prutser

als je ctrl+alt+del drukt krijg je dan wel task manager te zien. ga dan naar file > new type in explorer (enter) nu moet je desktop wel komen en kun je gaan troubleshooten.