Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Gratis Vodafone 120 2 jaar

Pagina: 1
Acties:
  • 41 views sinds 30-01-2008

• tjAb
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20-10 19:33
Ik zag op www.gsmstunter.nl een actie staan van een gratis vodafone abbo van 2 jaar..

dit staat bij de info van die actie:

U krijgt een 100% gratis Vodafone abonnement voor een periode van 2 jaar.

6 Maanden lang 120 minuten gratis bellen per maand, daarna 18 maanden 60 minuten gratis bellen per maand.
Geen aansluitkosten.
Geen verzendkosten.
Nummerbehoud is helaas niet mogelijk met deze actie.

zitten hier helemaal geen addertjes onder het gras??

ik snap niet dat dit gewoon helemaal gratis kan...

en bij het bestellen moet je wel reknr etc doorgeven...

zijn er ook mensen die al van deze actie gebruik gemaakt hebben?

Don't put your mouth into motion, before your brain is in gear!

• Urk
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 17-11 00:43

Urk

Ja ik zie het staan, vreemde actie inderdaad.
Als je voor je contractduur van 2 jaar toch alles krijgt?? Dan heeft dat toch helemaal geen zin?

Of het moet aan mij liggen! :?

• tjAb
Urk schreef op 19 februari 2004 @ 14:30:
Ja ik zie het staan, vreemde actie inderdaad.
Als je voor je contractduur van 2 jaar toch alles krijgt?? Dan heeft dat toch helemaal geen zin?

Of het moet aan mij liggen! :?
zo zat ik dus ook al..
het enige wat ik kan bedenken is dat je je abbo gewoon optijd moet opzeggen om nergens voor hoeven te betalen

• P-ter
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 20-10 09:09

P-ter

...

in dit topic gaat het volgens mij over dezelfde actie als hier :

[rml][ ACTIE] GRATIS: simkaart van Vodafone met 1800 belminuten[/rml]

Verwijderd

misschien 120 minuten gratis binnen vodafoon netwerk?
(ik weet het niet maar is een suggestie)

Verwijderd

Je rekening nr moet je doorgeven omdat als je meer als 120 minuten per maand belt je daarvoor wel moet betalen.

Het zal wel overigens wel weer zo'n cashback actie zijn......... |:(

• tjAb
Verwijderd schreef op 19 februari 2004 @ 14:38:
Je rekening nr moet je doorgeven omdat als je meer als 120 minuten per maand belt je daarvoor wel moet betalen.

Het zal wel overigens wel weer zo'n cashback actie zijn......... |:(
hmm yep idd

[rml][ ACTIE] GRATIS: simkaart van Vodafone met 1800 belminuten[/rml] hier in dit topic...(wat ik niet had gezien) hebben ze het er ook over dat wanneer je je gegevens hebt ingevuld er daarna komt te staan dat het over een cashback actie gaat..
jammer..maar dan gaat het voor mij over....daar vind ik niks aan

• Aspje
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 05-11-2024

Aspje

Blaat

Ik heb ook van deze actie gebruik gemaakt, maar dan icm de E700. Ik heb al 2x eerder iets gekocht bij gsmstunter en het is altijd goed gegaan -> geen reden dus om te denken dat het nu ineens niet klopt.

Het is idd een cashback actie. Je neemt een vadafone 120 abbo, hiervoor krijgt gsmstunter een subsidie van vodafone, welke ze (gedeeltelijk) doorgeven aan jou. Na 6 maanden moet jij zelf je abonnement omzetten naar 60 minuten per maand (gratis), waardoor je minder gaat betalen. Het komt er op neer met het geld terug van gsmstunter dat je niets betaald hebt voor de belminuten, mits je binnen je belbundel blijft.

Je rekeningnummer moet je opgeven, omdat ze moeten weten waar ze het geld vandaan halen als jij over je belbundel heengaat.

Er moet een kopie van een afschrift van je bank bij om te kijken of het adres dat je ingevuld hebt correct is en er moet een kopie van je legitimatie bij om te kijken of je geen valse naam etc ingevuld hebt.

Als er nog dingen onduidelijk zijn, just ask :)

[ Voor 2% gewijzigd door Aspje op 19-02-2004 14:48 . Reden: typo's ]

• quazar
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 11-11 22:36
Ik heb dit vorig jaar met KPN gedaan. Ging toen ook perfect. jaar lang gratis 120 minuten gebeld! Het geld werd keurig op mijn rekening gestort.

Dikke aanrader deze actie.
Heb zelf helaas net een Debitel/Telfort abonnement afgesloten (is ook goedkoop :) )

• intoxicated
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

intoxicated

Haaaai :w | ALT-S

"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.