Toon posts:

Nokia einde desktops

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
nieuws: Nokia verwacht over tien jaar einde van desktopcomputer

dit draadje mag wel eens goed doorgekeken worden, staan aantal +4's in en veel overbodig gezever.

/me is erdoor gewandeld maar vind dat er nog wel meer naar gekeken mag worden.

• Polaris
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
(overleden)
* Polaris is er ook even doorgewandeld.

[ Voor 14% gewijzigd door Polaris op 19-02-2004 14:25 ]

• Longbeard
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 21-09 21:18

Longbeard

Back in Black, hobby beëindigd

/me Gaat wandelen :+

Hier en daar een modpuntje gebruikt :)

[ Voor 44% gewijzigd door Longbeard op 19-02-2004 14:45 ]

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Delerium

Mythology

* Delerium PMed morgen wel

• Resistor
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

Resistor

Niet meggeren!

Ik 'moest' het wat vaker melden als ik er doorheen gegaan was.
Bij deze dan.

Mijn computer was danig aan het flippen dat ik niet alles kon modden om een of andere vage reden (geen dropdownboxjes, of ik zag er honderden onder elkaar (overlappend) staan, afhankelijk van de scrollsnelheid)

Ik heb alleen maar de -1: overgewaardeerd gehanteerd (keer of 4) en er stonden ook wat goede posts tussen, onterechte +4'en zijn er niet meer. nu wel weer

Ook heel wat lage betere posts, maar een te brakke computer om met 2 vensters open te gaan werken om ze hier te plakken (zelfs voor de systeemmonitor geeft hij al 'te weinig geheugen' :+ )

-edit-
Mijn computer is een vreemd ding.
Opera werkte wel gewoon :? niets gedaan, alleen maar IE afgesloten en verder gegaan in Opera.

IE zuigt! geheugen

[ Voor 20% gewijzigd door Resistor op 19-02-2004 16:42 ]

What will end humanity? Artificial intelligence or natural stupidity?

Verwijderd

Topicstarter
Resistor schreef op 19 februari 2004 @ 15:03:
Ik 'moest' het wat vaker melden als ik er doorheen gegaan was.
Bij deze dan.

Mijn computer was danig aan het flippen dat ik niet alles kon modden om een of andere vage reden (geen dropdownboxjes, of ik zag er honderden onder elkaar (overlappend) staan, afhankelijk van de scrollsnelheid)

Ik heb alleen maar de -1: overgewaardeerd gehanteerd (keer of 4) en er stonden ook wat goede posts tussen, onterechte +4'en zijn er niet meer. nu wel weer

Ook heel wat lage betere posts, maar een te brakke computer om met 2 vensters open te gaan werken om ze hier te plakken (zelfs voor de systeemmonitor geeft hij al 'te weinig geheugen' :+ )

-edit-
Mijn computer is een vreemd ding.
Opera werkte wel gewoon :? niets gedaan, alleen maar IE afgesloten en verder gegaan in Opera.

IE zuigt! geheugen
Niets moet, alles mag en is vrijwillig, maar we vinden het wel leuk als er wat meer hier 'gepraat' wordt :)
Pagina: 1