Toon posts:

[Usenet] Payservers Voor Upload Only

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Heeft er iemand ervaring met een server zoals astraweb die voor een bepaald bedrag je bijvoorbeeld 25GB laat downloaden maar niets rekent voor uploaden. Ik upload best veel en Demon zuigt echt wanneer het aankomt op uploaden. Astraweb daarentegen heb ik goeie verhalen van gehoord en dat wil ik nou welles testen, het hoeft niet voor een dubbeltje op de eerste rang te zijn maar als ik een keer betaald heb wil ik niet NOG es betalen zeg maar ;)

Alvast bedankt voor de nuttige replies yeah :*)

Verwijderd

Topicstarter
Iemand weet het toch wel :z

• dôh
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 11-05 13:01

• heuveltje
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15-05 16:22

heuveltje

KoelkastFilosoof

usenetserver heeft een unlimited account. (zowel down als up)
misschien dat iets

Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d

• tweak_dude
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 17:29
ja idd daar kan je een soort upload abbo nemen waarvoor je eenmalig 4 dollar betaalt.

• Wildfire
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 18:09

Wildfire

Joy to the world!

Hmmm... Teranews staat nou niet bekend om fantastische kwaliteit. Veel kans dat je uploads niet goed propageren.

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

Verwijderd

Topicstarter
Het zou ook wel handig zijn als het anoniem gebeurde (zoals bij Astraweb) daar ik niet altijd even legale bestanden usenet op slinger :X

• Danfoss
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 18:54

Danfoss

Deze ruimte is te koop..

ik upload bijna niet, maar als ik wat upload doe ik dat via Astraweb en dat werkt goed. Lekker anoniem en de postings komen goed door op andere servers.
Over de upload snelheid van Astra kan ik niet zoveel over zeggen, aangezien @home zowiezo een brakke upload heeft.

Sys Specs

• Entity
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 15:27

Entity

9000rpm

Zelf heb ik een account bij http://www.usenetserver.com en ben er erg tevreden over. Inderdaad een unlimited account en de snelheid is uitstekend (ik haalde in januari makkelijk 4Mbit continue vlak na de KPN upgrade voordat ik naar basic gedowngrade was).

• Danfoss
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 18:54

Danfoss

Deze ruimte is te koop..

Sander Prinsen schreef op 21 februari 2004 @ 14:42:
Zelf heb ik een account bij http://www.usenetserver.com en ben er erg tevreden over. Inderdaad een unlimited account en de snelheid is uitstekend (ik haalde in januari makkelijk 4Mbit continue vlak na de KPN upgrade voordat ik naar basic gedowngrade was).
Sinds wanneer heeft KPN 4Mbit upload abbo´s?

Sys Specs

• Entity
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 15:27

Entity

9000rpm

Danfoss schreef op 21 februari 2004 @ 14:45:
[...]

Sinds wanneer heeft KPN 4Mbit upload abbo´s?
Sorry, ik bodoelde downstream, maar upstream haalde ik 65kbyte/sec, ook erg goed.
Pagina: 1