Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Kwaliteit Nederlandse GSM providers

Pagina: 1
Acties:
  • 200 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Hier een topic waar gediscusieerd kan worden over de kwaliteit van de Nederlandse GSM providers, dit i.v.m. een ander topic wat ik had geplaast. Ging eigenlijk alleen nog maar over het bereik.

Ik heb zelf KPN profile-30, en ben er best wel tevreden over. Goed bereik alleen veeel te duur, ik zou mijn abbo wel het liefste op willen zeggen en een goedkoper abbo nemen, maar ja, ik zit er nog 1,5 jaar aan vast.

• Neoz
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 30-11 18:18

Neoz

Neoz & Hobbes

Ik heb een T-mobile 1200 en geen problemen ik heb overal waar ik ben geweest de laatste maanden gewoon kunnen bellen en dat is het belangrijkste denk ik zo.

Zijn eral mensen die gebruik maken van Vodafine UMTS beetje offtopic maar het is sinds maandag al in de lucht.

Serve The Humanity , Be Server

• Wokkel1982
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 29-11 01:06
Ik heb een gratis abbo van gsmstunter, Vodafone 120.
Sim-kaart ontvangen en bleek niet helemaal goed te werken.
Ik Vodafone gebeld, "Ja meneer, hierbij kunnen wij u niet helpen. Het is immers de actie van gsmstunter!" Aldus de (waarschijnlijk) blonde helpdeskmevrouw.
Nou ik zou toch wel graag een nieuwe sim willen. Ik gevraagd of ik een leidinggevende kon spreken, nou dat kon.
Ik gevraagd of zij toch niet een nieuwe sim konden opsturen, en had tevens verteld over wat de helpdeskmevrouw had gezegd, en tot mijn grote verbazing bood hij zijn excuses aan en hij zou er voor zorgen dat ik een nieuwe sim zou ontvangen.

Ik wacht af! Maar ik vind wel dat ik toch nog netjes geholpen ben.

Verwijderd

ik heb telfort en vodafone. Bij telfort heb ik in verschillende huiskamers geen beriek. Met vodafone altijd bereik, mag ook wel want vodafone is dik duur :D Weet er misschien iemand of er verschil in zit of je abbo of prepaid hebt? ik heb allebij prepaid btw

• supermario888
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 25-09-2023
Verwijderd schreef op 19 februari 2004 @ 21:38:
ik heb telfort en vodafone. Bij telfort heb ik in verschillende huiskamers geen beriek. Met vodafone altijd bereik, mag ook wel want vodafone is dik duur :D Weet er misschien iemand of er verschil in zit of je abbo of prepaid hebt? ik heb allebij prepaid btw
Er zit geen verschil tussen abbo of prepaid qua bereik. Je maakt gebruik van hetzelfde netwerk. Waar het verschil tussen abo en prepaid zijn de kosten per tikken. 1 minuut bellen met prepaid is duurder dan met 1 minuut bellen met abo.

• -Skyhawk-
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
Hoe is het trouwens vergelijken met het buitenland? Zijn ze daar beter om service / bereik, prijs ? Dus Duitsland? Japan? en andere landen. :?

* -Skyhawk- zou zich verbazen als wij (nederland) beter waren in de mobile branche. :Z

• Blasterxp
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
ik ben van Telfort naar Orange gewisselt, en de kwaliteit is niet echt super in mijn woonplaats :(

Verwijderd

Wij zijn een van de weinige landen waar 5 netwerken zijn die ook nog eens allemaal landelijke dekking hebben. In alle andere landen zitten soms grote gaten in de dekking (vaak ook meer natuurgebied, maar toch). En we zijn zo'n beetje het enige land waar je nog zo veel korting krijgt bij het aangaan van een contract. Zo slecht hebben we het hier dus niet.

• Ivo NL
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 29-11 00:34
Ik heb Orange Free 20, en die heeft prima bereik. Heb tot nu toe gewoon goed kunnen bellen zonder problemen. Super. Op het scherm van me GSM staat af en toe helemaal geen contact, maar dan heeft hij het nog wel... Echt vaag. Maar ja, maak niet heel veel uit.

Android fanboy

Verwijderd

Heb al bijna 3 jaar T-mobile/BEN, maar kom er nu achter dat smsjes naar een "orange telefoon" een paar uur duurt...:s

wat is nou eigenlijk de beste? het lijkt er af en toe op dat orange toch erg goed is..T-mobile is ook wel goed, maar tegen de grens geeft ie vrij snel een ander/duurder? netwerk aan..

mn contract van t-mobile loopt nog tot oktober dit jaar...dan kan ik weer eens een andere gsm uitzoeken of ander abootje :)

• ElementriX
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online
KPN/Vodafone hebben nagenoeg gewoon altijd bereik...
T-mobile/Telfort/Orange vallen gewoon op sommige plekken weg... klaar :/
Zoveelste onzin topic vind ik...

Verwijderd

Ik heb nu 3 jaar T-Mobile en heb binnen NL nog nooit problemen gehad met verbinding die wegvalt. Heb nu zon beetje alle provincies gehad en gaat altijd goed.
Vorig jaar ergens in de jungle van Brabant zitten vissen met stel collegas en ik was de enige die kon bellen, zaten toch een paar kpn-abbos tussen die geen vebinding konden opbouwen.

• Loft
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 30-11 22:18
Verwijderd schreef op 19 februari 2004 @ 21:38:
Vrij logisch dat je met Vodafone beter bereik in de huizen hebt. zelfde geldt vopor KPN. Telfort, T-Mobile en Orange hebben alleen 1800 netwerken in NL.
Die hebben beide 2 netwerken. Zowel 900 als de 1800 band. 1800 is de nieuwe en heeft sterkere telefoons nodig, maar minder sterke zendmasten. Gevolg is wel dat in gebouwen minder goed bereikbaar kunt zijn.
Over het algemeen valt het best mee met de 3 andere providers, maar ze hebben vaker dan KPN en Vodafone "storingen" in gebouwen...

If I agreed with you, we'd both be wrong.

• Tom
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Tom

Ik heb al een jaar of 4 een T-mobile abonnement, supertevreden over. Volgens mij (op de plekken waar ik kom) ook gewoon overal bereik. Maar, na jaren Nokia, heb ik sindskort een Sony Ericsson. Supertoestel, valt mij niets tegen. Alleen ik heb het idee dat het bereik minder is in vergelijking met de Nokia's die ik had. Gewoon hier op m'n kamer 3 streepjes, terwijl ik eerst wel 'vol' bereik had.

Het is trouwens een T630, dus een T610 maar met een paar verbeteringen (o.a. het bereik zou verbeterd zijn). Ik lees bij meer Sony Ericsson's dat het bereik minder is, T68i en T610 zouden er ook last van hebben. Ligt dat aan de telefoon, of is Nokia-software misschien iets te enthousiast met het tonen van dat bereik?

• mentalmadnizz
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 15:18

mentalmadnizz

Deze nick was hip in de 90's.

al 3.5 jaar telfort prepaid. nog nooit problemen en goed bereik met mn uit elkaar vallende non-postbank M35i. ;)

Turbo Turbo!! | www.analogaudio.nl

Verwijderd

Vroeger Dutchtone gehad, dit was niet super, deed onder voor de phone an me ouders (met vodafone :9 ) in het bereik B)
Nu heb ik net een pre paid van vodafone en hij bevalt zeker wel 8)

• MadMarky
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

MadMarky

Begint eer ge bezint

Ik woon redelijk buitenaf in de achterhoek(ergens tussen Vorden en Ruurlo), en dit zijn mijn ervaringen met het bereik van verschillende aanbieders:
- KPN heeft vrijwel overal bereik, ook in huis
- Vodafone heeft ongeveer hetzelfde bereik, in huis soms iets zwakker
- Telfort heeft alleen bereik als ik naar buiten ga
- Orange heeft bereik tot het begin van de straat (+/- 100m verderop :P)
- T-Mobile heeft pas 3 kilometer verderop een beetje bereik, in het centrum van Vorden. Ik vermoed dat er totaal geen zendmasten hier in de buurt staan. Totaal waardeloos imho :/

🖥️ | 🚗

• m@fkeez
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
nokia6610 schreef op 19 februari 2004 @ 22:09:
KPN/Vodafone hebben nagenoeg gewoon altijd bereik...
T-mobile/Telfort/Orange vallen gewoon op sommige plekken weg... klaar :/
Zoveelste onzin topic vind ik...
Kpn wel, is bijna de enige provider waarmee op school overal is te bellen,
gozer bij mij in de klas heeft vodafone, maar die heeft bijna nooit bereik.

Met t-mobile heb ik meer bereik, het is daarbij alleen irritant dat je in huis snel minder bereik hebt. Kameraad die woont hemelsbreed nog geen 200 meter van de zendmast (ikzelf ongeveer 350 meter maar dat is wel het verschil tussen volle bak in huis en 2 of 3 streepjes van de 5.

Denk dat ik hierna maar overstap naar kpn (mijn pa en ma hebben bijna overal goed bereik, ook in huis volle bak).

• avon
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 27-06 12:38
Wel leuk om te vermelden dat Umts van Vodafone straks
met een 10 mb abbo komt voor 20 euro!...

http://www.vodafone.nl/download/pdf/VF_Tarieven_UMTS.pdf

offtopic:
opsomtopic alert ?

[ Voor 56% gewijzigd door avon op 19-02-2004 23:39 ]

Gratis webwinkel beginnen? Met Onetoshop.com kunt u direct beginnen!

Verwijderd

heb telfort. bereik is in heel nederland voldoende/goed met een siemens s55.
mijn zusje heeft een 3210 en die heeft vaak geen bereik met telfort.

telefoon kan dus nog wel uitmaken.

maarre, de search staat vol met dit soort topics.

• Bazer
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

Bazer

En nou?

Kheb zelf T-mobile.

Nu woon ik hier in brabant waar nogal wat gaten in het netwerk zitten. Dat is met alle netwerken zo. (driehoek tussen Reusel, Diessen,Eersel)

Verder komen mijn MMSjes nauwelijks aan. Vooral als ik ze naar Vodafone stuur.
En dacht je dat ik dan mijn geld terug kreeg?
Ze zeggen dat het net als een brief werkt. Eerst betalen, dan pas de dienst geleverd krijgen met de vraag of dat wel werkt.....

Dus het kan veel beter naar mijn mening.

Kamperen; alles wat je thuis laat is meegenomen!

Verwijderd

Ik heb nu ook een jaar T-Mobile. Bevalt echt super. Er zijn maar weinig plaatsen waar ik kom waar het slecht is. Ok, ik heb niet altijd volle bak, maar dat hoef je ook niet te hebben om goed te kunnen bellen, vaak is 3 streepjes al genoeg. Mijn telefoon is een Nokia 6510 en dus icm T-Mobile bevalt het prima :)

Oh ja, ik woon overigens in Groningen.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 19-02-2004 22:56 ]

Verwijderd

Ik heb momenteel een prepaid pakket van T-Mobile maar hiermee jaag ik aardig wat beltegoed er doorheen in de maand!
Dus ga ik maar overstappen naar een abbo.
Maar ik heb met T-Mobile overal goed tot redelijk bereik behalve op me werk daar moet ik echt bij het raam gaan staan om nog 1 streepje mee te kunnen pakken.
Maar het vreet echt batterijen als die telefoon de hele tijd het netwerk probeerd te vinden.

Mij ene collega heeft Vodafone die heeft ook wel redelijk bereik maar laten we maar zeggen dat hij 1 meter verder vanaf het raam kan gaan staan om nog 1 streepje te pakken.

En dat terwijl juist Orange wel vol bereik heeft in het pand en KPN ook !
De keuze voor een abbo zal dus wellicht wel Orange worden voor mij aangezien je daar iedere maand "beltegoed" koopt en dus achteraf niet nog eens extra kosten krijgt voor een aantal smsjes!

Verwijderd

Topicstarter
Ik vind mijn abbo iig veel te duur, betaal 30 euro in de maand en daar kun je 200 minuten mee bellen/sms'en. Opzich wel relaxed maar als ik er overheen kom betaal ik me scheel aan de extra belminuten.

• Buzz_Lightyear
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 10:53

Buzz_Lightyear

To infinity and beyond!

Wordt dit weer zo'n opsom topic waarin iedereen roept dat zijn tst / abo / provider de beste is? :?

Buzz_Lightyear heeft natuurlijk Vodafone... >:)

An Explanation of l33t Speak

• Bra-Jo
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Bra-Jo

DILLIGAF

Ik heb een Vodafone-abo van de baas, collectief met een man of 1000 geloof ik. Ontvangst is op zich prima, zowel binnenshuis als buiten.

Probleem is alleen dat ik in Z-Limburg woon, net als zo'n 70 van mijn collega's, en blijkbaar heeft Vodafone daar toch een klein probleem met bereik... Als ik thuis zit, schakelt het ding gemiddeld eens per 2 uur over naar een Duitse provider... :( Zelfde geldt voor het westen van Z-L, daar hebben ze vaak een Belgische provider...
Blij dat m'n baas betaalt, want af en toe ben je aan het bellen en dan blijkt dat je al een half uur vanuit "Duitsland" aan het lullen bent... :/

Nomen nescio

• Buzz_Lightyear

Buzz_Lightyear

To infinity and beyond!

Brabo-Joossie schreef op 20 februari 2004 @ 10:20:
Ik heb een Vodafone-abo van de baas, collectief met een man of 1000 geloof ik. Ontvangst is op zich prima, zowel binnenshuis als buiten.

Probleem is alleen dat ik in Z-Limburg woon, net als zo'n 70 van mijn collega's, en blijkbaar heeft Vodafone daar toch een klein probleem met bereik... Als ik thuis zit, schakelt het ding gemiddeld eens per 2 uur over naar een Duitse provider... :( Zelfde geldt voor het westen van Z-L, daar hebben ze vaak een Belgische provider...
Blij dat m'n baas betaalt, want af en toe ben je aan het bellen en dan blijkt dat je al een half uur vanuit "Duitsland" aan het lullen bent... :/
Probeer een nieuwe sim kaart voor je abbo te regelen en zet Vodafone NL als voorkeursnetwerk...minder kans dat je dan naar een andere provider switcht...

Zuid Limburg is toch de "home base" van Vodafone NL...??? :+

• Bra-Jo
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Bra-Jo

DILLIGAF

Nieuwe sim is misschien een idee, VF als vast netwerk niet, dat heb ik al geprobeerd... Heb je iedere zoveel tijd een dikke piep met "Kies netwerk"...
:(
Inderdaad, Maastricht, maar ik zit aan het andere end, Kerkrade...

Nomen nescio

• Alpine
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16:10

Alpine

Twisted animator

Kijk gewoon hier: http://www.gsmworld.com/roaming/gsminfo/cou_nl.shtml

Hier staan van alle providers de dekkings mappen.
Alle 5 hebben nagenoeg dezelfde dekking. Maar alleen KPN en Vodafone gebruiken het GSM 900 netwerk en dat heeft een beter bereik in gebouwen.

Verder kan je ook de dekkingsmappen van alle andere landen zien.

• tijsco
  • Niet online
ik heb alle netwerken behalve t-mobile gehad (want dat heeft bij mij thuis geen bereik)

kpn: bijna altijd bereik, nog maar 5 keer geen bereik gehad in 2 jaar tijd
vodafone: maar 1 keer geen bereik, wel minder signaalsterkte en dus slechtere gesprekskwaliteit
telfort: iets minder bereik, maar nog 99 procent van de plaatsen waar ik kom. helaas in loosbroek wat minder, maar dat krijg je met zo'n gat
orange: heb ik nu 2 dagen bevalt tot dusver goed, maar ik ben eindhoven nog niet uitgeweest dus dat is niet echt betrouwbaar. volgens de gegevens van de orangeshop(die hebben een kaartje waar de dekking precies opstaat) wel goed op plaatsen waar ik kom.

kort samengevat: alle netwerken hebben over het algemeen goed bereik, maar ze hebben allemaal plaatsen waar het minder/slecht is.
met kpn en vodafone is de kans dat je geen bereik hebt iets kleiner omdat de 900 netwerken een groter bereik hebben en dus verder in de rimboe doordringen.
daarentegen betaal je dan wel behoorlijk dik voor een iets grotere kans op bereik.
kijk gewoon wat vrienden/collega's voor bereik hebben met hun netwerk en kies degene zonder(of met het minste) problemen.

dan heb je nog de abonnementsvormen e.d.
kpn: de hi bundels vind ik wel leuk, bellen en smsen vanaf de bundel. gprs is wel DUUR
vodafone: standaardbundels, smsbundel kan, maar gprs is weer DUUR
telfort: standaardbundels, gratis bellen naar voicemeel gprs goedkoop
orange: ALLES vanuit de bundel, dus ook buitenland, bundel onbeperkt houdbaar, dus je kan opsparen. gprs goedkoop, wap zelfs onbeperkt voor 6 euro

• tijsco
  • Niet online
Alpine schreef op 20 februari 2004 @ 10:58:
Kijk gewoon hier: http://www.gsmworld.com/roaming/gsminfo/cou_nl.shtml

Hier staan van alle providers de dekkings mappen.
Alle 5 hebben nagenoeg dezelfde dekking. Maar alleen KPN en Vodafone gebruiken het GSM 900 netwerk en dat heeft een beter bereik in gebouwen.

Verder kan je ook de dekkingsmappen van alle andere landen zien.
daar heb je dus heel weinig aan.
dat is zo ongedetaileerd dat je niet eens twee dorpen kan onderscheiden. de punten dat je geen dekking hebt is vaak beperkt tot 1 wijk. als je net in die wijk woont/werkt is het behoorlijk irritant.
natuurlijk heb je er wel iets aan, als je in een witte vlek zit is het zeker k.u.t., maar als je daar niet in zit, kan het nog behoorlijk k.u.t. zijn.

• Buzz_Lightyear

Buzz_Lightyear

To infinity and beyond!

tijsco schreef op 20 februari 2004 @ 11:08:
[...]
...natuurlijk heb je er wel iets aan, als je in een witte vlek zit is het zeker kut, maar als je daar niet in zit, kan het nog behoorlijk kut zijn.
Van Dale:
kut (de ~ (m.), ~ten/~s)
1 [inf.] vagina [grof]
2 slechte kwaliteit van het GSM netwerk

Gewoon slechte dekking mag ook :*)

• ScuL
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 10:33
Verwijderd schreef op 19 februari 2004 @ 22:23:
Ik heb nu 3 jaar T-Mobile en heb binnen NL nog nooit problemen gehad met verbinding die wegvalt. Heb nu zon beetje alle provincies gehad en gaat altijd goed.
Vorig jaar ergens in de jungle van Brabant zitten vissen met stel collegas en ik was de enige die kon bellen, zaten toch een paar kpn-abbos tussen die geen vebinding konden opbouwen.
Probeer Laren NH eens. Daar staan alleen GSM900 masten van KPN en Vodafone omdat er na jarenlange discussies nog steeds geen vergunningen zijn voor GSM1800 masten van Telfort/Orange/T-Mobile. Met de laatste drie heb je dus vrijwel geen bereik, zeker niet in gebouwen.

Ik heb met mijn eigen telefoon, een Nokia 6610 en een Telfort abbo, afgezien van Laren NH, nog overal in NL kunnen bellen en ik reis behoorlijk veel door het land.

ProMods ETS2 uitbreiding - Mijn tijdszone is UTC+13

• tijsco
  • Niet online
Buzz_Lightyear schreef op 20 februari 2004 @ 11:18:
[...]

Van Dale:
kut (de ~ (m.), ~ten/~s)
1 [inf.] vagina [grof]
2 slechte kwaliteit van het GSM netwerk

Gewoon slechte dekking mag ook :*)
sorrie, was een typo. moest k.u.t. zijn: kwalitatief uitermate teleurstellend

• rclahsen
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 16:14
Verwijderd schreef op 19 februari 2004 @ 23:10:
...
En dat terwijl juist Orange wel vol bereik heeft in het pand en KPN ook !
De keuze voor een abbo zal dus wellicht wel Orange worden voor mij aangezien je daar iedere maand "beltegoed" koopt en dus achteraf niet nog eens extra kosten krijgt voor een aantal smsjes!
Volgens mij is KPN ook met zo'n systeem gestart: KPN MobielPlus. Alles uit één bundel: bellen, sms'jes, bellen in het buitenland, i-mode en je kunt de bundel drie maanden meenemen.

Ik vind er alleen twee nadelen aanzitten t.o.v. het bundelsysteem van Orange:
1) De bundel kun je niet onbeperkt meenemen zoals dat bij Orange wel het geval is;
2) Als je dacht dat de tarieven van het bundelsysteem van Orange duur waren...moet je voor de grap eens bij de tarieven van KPN kijken :D !

Er zit volgens mij wel een verschil tussen de tarieven van Orange en KPN. Bij Orange heb je 2 tarieven voor bellen: een tarief voor bellen naar vaste/Orange nummers en een tarief voor mobiele nummer van T-Mo, KPN, Vodafone en Telfort. Bij KPN heb je een standaardbeltarief, maar mag je 10 nummers uitzoeken die je voor half geld mag bellen (maar dan wel vaste of mobiele KPN nummers).

Al met al: ik zou toch weer voor Orange gaan of je moet heel graag i-mode willen hebben.

(edit: verkeerde info over voordeelnummers aangepast: dacht eerst dat het ook nummers van andere aanbieders mochten zijn...nee dus).

[ Voor 9% gewijzigd door rclahsen op 20-02-2004 19:17 ]

• Bram
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Bram

..........

Ik ben al 4jaar in het bezit van een Telfort abonnement. En ik heb nog nooit problemen gehad. Ik blijf lekker bij Telfort, ik bel ook nog eens 50% goedkoper dan providers zoals KPN en Vodafone.

Ik begeef me overigens het meest in het oosten van het land. Geen problemen daar dus met Telfort.

PS Overigens heb je bij de KPN ook een starttarief, ook al bel je maar 1 sec je betaalt dan een vast bedrag. En dat elke keer als je belt, dit komt bovenop je telefoon kosten. Die natuurlijk ook al niet goedkoop zijn bij KPN.

[ Voor 28% gewijzigd door Bram op 20-02-2004 12:29 ]

Verwijderd

Topicstarter
rclahsen schreef op 20 februari 2004 @ 12:24:
[...]

Volgens mij is KPN ook met zo'n systeem gestart: KPN MobielPlus. Alles uit één bundel: bellen, sms'jes, bellen in het buitenland, i-mode en je kunt de bundel drie maanden meenemen.
Is dit zo ja? Kan ik ook met mijn bestaande profile-30 overstappen naar dat profileplus? En met ingang van wanneer is dit??

Verwijderd

Ik heb zelf Orange en Vodafone gehad en ben over beide zeer tevreden.
Ben ongeveer een jaar geleden van Vodafone overgestap naar Orange en het bevalt tot nu toe prima. Ik vind vooral het bundel idee van Orange zeer sterk.

Ik woon zelf in de randstad, daar zijn de verschillen tussen de providers nihil!

• woest85
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

woest85

[Ondertitel]

heb eerst 2 jaar hi prepaid gehad, overal lekker bereik, nu bijna half jaar t-mobile abo ook nog overal bereik gehad

[Signature]

• Maeslant
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16:30
Ik heb Orange en ik moet zeggen die komt in mijn omgeving (randstad) echt wel beter uit de bus als T-mobile en Telfort.

KPN en vodafone is natuurlijk een geval apart. Maar Orange is zeker een goede 3de in mijn ogen. De bundel is natuurlijk perfect m.b.t sms en wap. Nadeel is wel dat sms vrij duur is. Maar ik neem niet anders meer. Perfecte service en goed bereik.

• rclahsen
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 16:14
Verwijderd schreef op 20 februari 2004 @ 13:06:
[...]

Is dit zo ja? Kan ik ook met mijn bestaande profile-30 overstappen naar dat profileplus? En met ingang van wanneer is dit??
Het fijne weet ik er niet van, maar de nieuwe abonnementen staan wel op de website van kpn: www.kpn.com.

Of je van je Hi-abonnement kunt wisselen naar een MobielPlus-abonnement weet ik niet. Vraag het maar aan KPN ;).

Verwijderd

Bazer schreef op 19 februari 2004 @ 22:55:
Kheb zelf T-mobile.

Nu woon ik hier in brabant waar nogal wat gaten in het netwerk zitten. Dat is met alle netwerken zo. (driehoek tussen Reusel, Diessen,Eersel)

Verder komen mijn MMSjes nauwelijks aan. Vooral als ik ze naar Vodafone stuur.
En dacht je dat ik dan mijn geld terug kreeg?
Ze zeggen dat het net als een brief werkt. Eerst betalen, dan pas de dienst geleverd krijgen met de vraag of dat wel werkt.....

Dus het kan veel beter naar mijn mening.
Heb ik ook. Ik heb orange en ik heb al paar keer naar vodafone nummer gemmst, en ze komen gewoon niet aan! :-( Normaal nooit problemen met mmsn.

Verwijderd

Topicstarter
Kun je eigenlijk met kpn profile mmsen?
Een paar maanden geleden nog niet, alleen ontvangen.
Pagina: 1