Verwijderd schreef op 19 februari 2004 @ 23:10:
...
En dat terwijl juist Orange wel vol bereik heeft in het pand en KPN ook !
De keuze voor een abbo zal dus wellicht wel Orange worden voor mij aangezien je daar iedere maand "beltegoed" koopt en dus achteraf niet nog eens extra kosten krijgt voor een aantal smsjes!
Volgens mij is KPN ook met zo'n systeem gestart: KPN MobielPlus. Alles uit één bundel: bellen, sms'jes, bellen in het buitenland, i-mode en je kunt de bundel drie maanden meenemen.
Ik vind er alleen twee nadelen aanzitten t.o.v. het bundelsysteem van Orange:
1) De bundel kun je niet onbeperkt meenemen zoals dat bij Orange wel het geval is;
2) Als je dacht dat de tarieven van het bundelsysteem van Orange duur waren...moet je voor de grap eens bij de tarieven van KPN kijken

!
Er zit volgens mij wel een verschil tussen de tarieven van Orange en KPN. Bij Orange heb je 2 tarieven voor bellen: een tarief voor bellen naar vaste/Orange nummers en een tarief voor mobiele nummer van T-Mo, KPN, Vodafone en Telfort. Bij KPN heb je een standaardbeltarief, maar mag je 10 nummers uitzoeken die je voor half geld mag bellen (maar dan wel vaste of mobiele KPN nummers).
Al met al: ik zou toch weer voor Orange gaan of je moet heel graag i-mode willen hebben.
(edit: verkeerde info over voordeelnummers aangepast: dacht eerst dat het ook nummers van andere aanbieders mochten zijn...nee dus).
[
Voor 9% gewijzigd door
rclahsen op 20-02-2004 19:17
]