Toon posts:

Hotmail omleiden

Pagina: 1
Acties:
  • 66 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Is er een mogelijkheid dat ik mijn e-mail wat in hotmail komt kan omleiden naar een chello adres ?

Grtz M.

• NitroX infinity
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10:32
Volgens mij leverd hotmail geen forwarding service dus zal dat niet gaan.

Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry

• TrickShot
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 14-12-2023

TrickShot

Veel shots... weinig tricks.

Bedoel je dat de mails die naar je hotmail adres gestuurd worden, doorgestuurd worden naar de mail server van je provider?
Dit zal nooit gaan, want dan zou je een programma op de hotmail server moeten zetten(en ik denk niet dat je daartoe gemachtigd bent).
Wat je wel kan doen:
-Alle contactpersonen van je nieuwe emailadres op de hoogte brengen.
-Je kan je hotmail mails ook raadplegen vanuit outlook. Dan moet je slechts op 1 plaats je mail checken. Je mails blijven echter op de hotmail server staan.

Athlon 2500+ @ 2230 MHz, 512 MB 3200 kingston, 2 x sata maxtor 120 GB, 1 WD 80 GB, Ti4200, Antec Sonata

• AngelDust
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 26-08 21:40

AngelDust

D'r mat mear n**kt wurde!

NitroX infinity schreef op 19 februari 2004 @ 13:59:
Volgens mij leverd hotmail geen forwarding service dus zal dat niet gaan.
Klopt, heb er zelf ook al eens naar gekeken en gemaild met de lui van hotmail, maar ze bieden inderdaad geen forwarding service.

Je kunt idd wel, zoals al aangegeven, in je outlook/outlook express je hotmail account toevoegen zodat je niet steeds de site hoeft te checken :)

(Mede-)Eigenaar van Brouwerij Diggelfjoer
Bier fan Fryske grûn!

• Zarc.oh
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 10-05 18:52

Zarc.oh

heeft een HD van 20 YottaByte

Wat je misschien zou kunnen don als workaround is hotmail popper installeren, zodat je je hotmail mail in je pop3 client kunt ontvangen. Dan heb je er ook geen omkijken meer naar.

[3d1t]
of idd outlook gebruiken :X
[/3d1t]

[ Voor 10% gewijzigd door Zarc.oh op 19-02-2004 14:08 ]

Zoek wat je niet eerder vond

Verwijderd

Topicstarter
Dus het is mogelijk om zowel mijn hotmail als mijn provider in outlook te laten komen onder hetzelfde account in verschillende mappen ?!

• The_MAN
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 18-08 15:22
Ja, dat kan, ik heb zelfs 2 hotmail accounts en een gewone en komt mooi gescheiden binnen onder 1 windows account.

• GGS_VR6
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

GGS_VR6

Oranje!

Gewoon Outlook Express openen, dan Extra, Accounts. Tabblad Email: Toevoegen Email en de rest wijst vanzelf :)

T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›

Verwijderd

Topicstarter
en hoe stel in die shit in ?
Zarc.oh schreef op 19 februari 2004 @ 14:08:
Wat je misschien zou kunnen don als workaround is hotmail popper installeren, zodat je je hotmail mail in je pop3 client kunt ontvangen. Dan heb je er ook geen omkijken meer naar.

[3d1t]
of idd outlook gebruiken :X
[/3d1t]

• mindcrash
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22-11-2019

mindcrash

Rebellious Monkey

Zoeken ? :z

We zijn hier immers geen helpdesk, je zult zelf ook wel wat moeite moeten doen vind ik ;)

[ Voor 19% gewijzigd door mindcrash op 19-02-2004 14:47 ]

"The people who are crazy enough to think they could change the world, are the ones who do." -- Steve Jobs (1955-2011) , Aaron Swartz (1986-2013)

• Chello200
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 20-05 19:00
GGS_VR6 schreef op 19 februari 2004 @ 14:22:
Gewoon Outlook Express openen, dan Extra, Accounts. Tabblad Email: Toevoegen Email en de rest wijst vanzelf :)
Zo heb ik het ook gedaan met mijn Outlook. Simpel chello en hotmail onder elkaar. Alle mail tegelijk binnen.

dikzak

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Sja, hoe OE of OL is in te stellen voor gebruik van hotmail is inderdaad al zat besproken en staat ook wel onder F1 en op de website van microsoft denk ik. Dit geldt ook voor hotmail popper etc.

En omdat de originele vraag niet mogelijk is (en ook niet thuis hoort in Software Algemeen als je niet zelf een hotmail server hebt :P ), sluit ik dit topic.

Succes :)

offtopic:
Laat het even weten of je andere vraag is opgelost, dan hebben de mede users er ook wat aan omdat de search/database dan weer wat is aangevuld :*
[rml][ Bulletproof] Passieve modus uitzetten *[/rml] dus.
Lees trouwens FAQ topicstart + SA Policy --> beleid even door ajb

[ Voor 23% gewijzigd door F_J_K op 19-02-2004 15:02 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.