Ik kon er niet echt wat over vinden en weet ook niet zeker of ik hier exact goed zit.
Op mijn stage had ik hier het idee opgevat om eens de errorpagina's van Squid aan te passen. Dus die pagina's die je krijgt van Squid in je browser als een website bijvoorbeeld geblokkeerd is door de instellingen van Squid.
Ik stuit echter op 1 heel raar vervelend probleem:
iedere keer veranderd het teken dat volgt na een procentteken...
Ik wil dus de breedte van een cel opgeven in een tabel, maar iedere keer veranderd width="100%" dus in width="100%"
Ik heb ook al een apestrofe geprobeerd maar dan wordt het:
width='100%' => width='10%'
Ik krijg dus het idee dat het procentteken ergens voor staat in Squid, maar wat exact kan ik ok niet echt vinden in de documentatie.
Ik ben verder totaal niet bekend met Squid, houd daar een kleein beetje rekening mee in je antwoord.
Zal het toch beter zijn om de groottes in pixels op te geven dan, dus zonder een procentteken?
edit:
Oops, ik ontdek net een typfoutje in mn topictitle.
Ik moet nog even melden dat ik tevens dit heb geprobeerd:
width="100%\"
Maar dat geeft precies het zelfde als uitkomst en dat wordt door HTML ook weer niet goed gezien.
En:
width="100\%" zorgt er voor dat de laatste quote weer " wordt...
Op mijn stage had ik hier het idee opgevat om eens de errorpagina's van Squid aan te passen. Dus die pagina's die je krijgt van Squid in je browser als een website bijvoorbeeld geblokkeerd is door de instellingen van Squid.
Ik stuit echter op 1 heel raar vervelend probleem:
iedere keer veranderd het teken dat volgt na een procentteken...
Ik wil dus de breedte van een cel opgeven in een tabel, maar iedere keer veranderd width="100%" dus in width="100%"
Ik heb ook al een apestrofe geprobeerd maar dan wordt het:
width='100%' => width='10%'
Ik krijg dus het idee dat het procentteken ergens voor staat in Squid, maar wat exact kan ik ok niet echt vinden in de documentatie.
Ik ben verder totaal niet bekend met Squid, houd daar een kleein beetje rekening mee in je antwoord.
Zal het toch beter zijn om de groottes in pixels op te geven dan, dus zonder een procentteken?
edit:
Oops, ik ontdek net een typfoutje in mn topictitle.
Ik moet nog even melden dat ik tevens dit heb geprobeerd:
width="100%\"
Maar dat geeft precies het zelfde als uitkomst en dat wordt door HTML ook weer niet goed gezien.
En:
width="100\%" zorgt er voor dat de laatste quote weer " wordt...
[ Voor 25% gewijzigd door Joen op 19-02-2004 13:07 ]