Toon posts:

Gezocht : Batch Rar Extract programma

Pagina: 1
Acties:
  • 159 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Hey all, ik zoek al een tijdje een programma waarmee ik rarfiles batchgewijs kan extracten...

Bv

A.rar -> A.r12 -> extracten naar c:\extracted\a
en dat ie daarna
B.rar -> B.r09 -> extract naar c:\extracted\b

maw dat ik zo rarsetjes in een batch kan zetten en met de mogelijkheid van per rar set een andere destinatoe te kiezen...

Weet iemand of er zoiets bestaat ? ik heb al wat zitten googlen naar Rar extract batch en dergelijke maar al die programma's die ik dan vind doen dit niet :/

• MaikelG
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21-08-2024

MaikelG

^^

met winRAR kan je in het rechtsklik-menu toch kiezen voor "extract each archive to separate folder" ? Wellicht dat dit ook werkt voor multipart-archives...

^^ 4 mega pixels - BF1 / Discord: bierrrrrtje

• Pathfinder
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 22-08 22:49

Pathfinder

Ondertitel gezocht (M/V)

WinRAR geeft in het contextmenu de optie "Extract each archive to seperate folder" als je meerdere rars selecteert. Is dat niet genoeg? Kun je desnoods met de search in de verkenner eerst alle .rar's op je scherm krijgen.

[edit] Bah traag :P

[ Voor 10% gewijzigd door Pathfinder op 19-02-2004 12:16 ]

Hier stond wat, maar nu niet meer! Of toch...

Verwijderd

Dat is idd wel mogelijk met winrar alleen onder advanced.

Verwijderd

Topicstarter
ah :) nee sorry dat bedoel ik niet, ik heb bv 10 dingen die ik wil laten unrarren, gewoon na elkaar , maar ik wil die niet één voor één extracten, gewoon zeggen van "hup, die rars" (bv 10 afleveringen van Futurama = 10 * 10 rars) zo van hup doe die allemaal;.. en dan gewoon laten lopen..

Verwijderd

Dus als ik het goed begrijp wil je ze alle 10 achter elkaar zetten en rarren zonder dat je er naar wil kijken.

• Schmoove
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 20-08 11:58
Gewoon die 10 rar's selecteren en met het context menu extracten (er zijn verschillende keuzen mogelijk waar je ze wil hebben). Dan zal WinRAR gewoon die 10 bestanden uitpakken.

Dat is toch gewoon wat je wil of niet?

Verwijderd

Topicstarter
yup @ vision, dat is exact wat ik wil

en als ze in verschillende folders staan kan je niet al de rars kiezen om dan te extracten zo eh...

tzou zo echt batchmode moeten zijn, gewoon een reeksje "extract acties (kiezen welke file, naar waar) klaarmaken, en dan "go" en voor de rest niet meer naar kijken...

mja sorry als ik wat onduidelijk ben :) maar het is een beetje moeillijk te verwoorden :) Alvast bedankt voor alle reacties

Verwijderd

Alle rar bestanden verzamelen in 1 map en dan selecteren dus dan zou het moeten kunnen :)

• Pathfinder
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 22-08 22:49

Pathfinder

Ondertitel gezocht (M/V)

Of zoals ik eerder zei, met verkenner ff zoeken op *.rar, dan kun je ze allemaal selecteren en elk naar eigen map extracten.. of in het geval van 10 futurama eps juist naar 1 map lijkt me.

[ Voor 11% gewijzigd door Pathfinder op 19-02-2004 13:34 ]

Hier stond wat, maar nu niet meer! Of toch...

Verwijderd

Topicstarter
ja idd, ik denk dak het gewoon zo ga doen

Thx allemaal

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Inderdaad is gewoon sorteren op extentie *.rar en dan allemaal selecteren etc veruit het makkelijkst. Het wiel opnieuw uitvinden is niet echt nodig :p

Maar je kunt ook de commandline unrar.exe gebruiken om het uit te pakken en dan je eigen batch script bouwen. Die staat als het goed is gewoon in de dir van winrar.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Pagina: 1