Iedereen is er zo lyrisch over van'je moet dit installeren dan gaat het allemaal VEEEL sneller', maar ik merk daar echt geen reet van. Ik heb geen Via mobo of hd, of whatever je nodig hebt. Als ik ze installeer, wat ook niet altijd lukt omdat vaak regiterfouten zijn bij de setup:?, dan heb ik als ik weer reboot heb opeens geen CD-Rom meer, en geen DVD ook niet. En dat de prestaties zouden verbeteren merk ik ook geen reet van. I rest my case
Ja DUH! Natuurlijk dat je fouten krijgt als je geen VIA mobo hebt. De VIA 4 in 1 zijn AGP drivers, IDE busmaster drivers en nog een zooitje andere dingen voor VIA moederborden.
In a dream I'm a different me with a perfect you, we fit perfectly.
And for once in my life I feel complete and I still want to ruin it.
Verwijderd
als je geen via chipset op je mobo hebt, [via maakt geen disken ] en je instaleert toch de via 4 in 1 drivers , ben je de grootste sukkel die ik ken .......
Ja nou eh, overwal wordt maar gezegd tegen iedereen dat ie die drivers maar moet installeren, ongeacht wat voor moederbord die persoon dan wel niet heeft. Dan weet ik het ook niet meer hoor. Slotje.
Het gaat er niet om wat voor MERK moederbord je hebt. Het gaat erom welke chipset erop zit. (VIA, Intel, AMD)
In a dream I'm a different me with a perfect you, we fit perfectly.
And for once in my life I feel complete and I still want to ruin it.
Verwijderd
De meeste postings over die via drivers (als je opgelet had) zijn over de kt133 chip van VIA!!!!
[evil]
hahahahahahahahahahhahahahahahahahahahahahahahahahahhah geen via toch drivers installeren .... hahahahahahahahahahahahaha
[/evil]
hahahahahahahahahahhahahahahahahahahahahahahahahahahhah geen via toch drivers installeren .... hahahahahahahahahahahahaha
[/evil]
Verwijderd
Geldt via dan ook voor mijn oude slot1 mobo met via chipset op de MSI 6199? Daar vindt ie ook alleen maar een van de twee cd-spelers. Als ik er één connect dan doet ie het, en als ik de brander wil gebruiken moet ik de ene kabel loshalen en de andere vast. Trouwens waar zijn die drivers te halen?
Iemand??
Iemand??
Jezus zeg, heb je een abo op ComputerIdee?
Dit snapt elke leek toch?? Pfff...|:(
Dit snapt elke leek toch?? Pfff...|:(
Oh, nee, sorry, ik had het dus tegen DMaarten...:)
De VIA 4 in 1 drivers zijn alleen voor KX133 (Classic Athlon) en KT133 (Thunderbird, Duron) chipsets. Kijk ff op de doos of in de handleiding van je mobo of die chipset erin zit. Je kunt de drivers downloaden van http://www.via.com.tw/drivers/index.htmGeldt via dan ook voor mijn oude slot1 mobo met via chipset op de MSI 6199? Daar vindt ie ook alleen maar een van de twee cd-spelers. Als ik er één connect dan doet ie het, en als ik de brander wil gebruiken moet ik de ene kabel loshalen en de andere vast. Trouwens waar zijn die drivers te halen?
Great minds think in parallel gutters.
Verwijderd
De Via 4in1 drivers zijn voor ALLE via chipsets. Als je het niet aandurft kun je ook bij hele oude moederborden alleen de IDE busmasterdrivers installeren.
Zucht.:+
Zeg, kan ik die drivers voor die voodoo 5 ook gebruiken voor m'n geforce, en gaat ie daar dan harder van?
Zeg, kan ik die drivers voor die voodoo 5 ook gebruiken voor m'n geforce, en gaat ie daar dan harder van?
Verwijderd
TSS!! Man, heb ik net toch ff op mijn GeForce 2 Ultra HSR enabled! Nu gaatie in Q3A met 4xFSAA in 1600x1200x32 wel 56.7 fps!
Bedankt 3dfx!
Bedankt 3dfx!
Is dat een feature dat alleen op een Ultra werkt? Hoe doe je dat?Op donderdag 14 december 2000 23:10 schreef Dr_Fripp het volgende:
TSS!! Man, heb ik net toch ff op mijn GeForce 2 Ultra HSR enabled!
Verwijderd
Maar dat gelul over die detonators op een voodoo kaart werkt echt!!
Laatst heb ik dus per ongeluk de verkeerde driver op m'n voodoo3 (3dfx) gezet, en ben nietsvermoedend UT gaan spelen..
!! FRAMEWINST VAN 17, dus ik ging van 29 naar 46, dat is nogal een verschil !!
En dat was nog met een oude Detonator (6.34) ... Je moet dan wel eerst DirectX 6.0 installeren, daarin zit een patch die dit mogelijk maakt... dezelfde 3d-driver wordt dan gebruikt die hiervoor gemaakt is..
Tevens was ik niet tevreden over het geluid van mijn Soundblaster Awe-64, dus toen heb ik de !Liveware-drivers van de SB!Live er maar op gezet.. ik kon direct veel meer zoals FullDuplex.. en on-the-fly-recording van minidiscs..
Het werkt net als met processors, je wordt gewoon genaaid, ze verkopen vele malen hetzelfde product met een andere naam op de doos... en vaak een te hoge prijs.. ik koop zelf altijd de langzaamste processors, en gebruik dan het programmaatje CpuPatch1.2 om de multiplier en FSB van mijn mobo te veranderen, ik had laatst een Pentium omgebouwd naar Duron, en voor Duron heb je de Via-drivers nodig..
Dus koop van alles de goedkoopste producten, en installeer dan de drivers van de duurdere producten, werkt perfect, ik doe het al jaren.... heeft me al duizenden guldens bespaard..
Succes !!
Laatst heb ik dus per ongeluk de verkeerde driver op m'n voodoo3 (3dfx) gezet, en ben nietsvermoedend UT gaan spelen..
!! FRAMEWINST VAN 17, dus ik ging van 29 naar 46, dat is nogal een verschil !!
En dat was nog met een oude Detonator (6.34) ... Je moet dan wel eerst DirectX 6.0 installeren, daarin zit een patch die dit mogelijk maakt... dezelfde 3d-driver wordt dan gebruikt die hiervoor gemaakt is..
Tevens was ik niet tevreden over het geluid van mijn Soundblaster Awe-64, dus toen heb ik de !Liveware-drivers van de SB!Live er maar op gezet.. ik kon direct veel meer zoals FullDuplex.. en on-the-fly-recording van minidiscs..
Het werkt net als met processors, je wordt gewoon genaaid, ze verkopen vele malen hetzelfde product met een andere naam op de doos... en vaak een te hoge prijs.. ik koop zelf altijd de langzaamste processors, en gebruik dan het programmaatje CpuPatch1.2 om de multiplier en FSB van mijn mobo te veranderen, ik had laatst een Pentium omgebouwd naar Duron, en voor Duron heb je de Via-drivers nodig..
Dus koop van alles de goedkoopste producten, en installeer dan de drivers van de duurdere producten, werkt perfect, ik doe het al jaren.... heeft me al duizenden guldens bespaard..
Succes !!
Verwijderd
Wat ik ook al jaren doe is voor mijn 14" monitor van LG, de 17" drivers installeren, dus ik kan naar veel hogere resoluties met een veel hogere refreshrate... Dus je hebt 17" beeld op een 14" monitor.. ik snap niet dat mensen dat niet doen... werkt perfect...
Ik zoek ook altijd op het internet naar de snelste BIOS-en, die installeer ik dan op mijn merkloze moederbord, want die werkt op alles BIOS-en.. Je hebt dan wel een programmaatje nodig die het flashen van de EEPROM forceert, omdat de meeste mobo's beveiligd zijn tegen dit soort trucs, de fabrikanten willen niet dat je dit doet, anders verkopen ze niet genoeg van hun eigen merk mobo's... het progje heet FlashForce3.56, het is een beta, maar werkt perfect... build 340 kan het niet bij de nieuwe mobo's.. Toen ik dat gedaan had, had mijn Pentium 3 opeens 3DNow ondersteuning.. dus toen ging mijn S3Virge kaart opeens 20% in frames omhoog in Quake, en bijna 30 % in UT... alleen al in de timedemo van Quake zo'n 60 fps..
Hetzelfde geldt voor de nieuwe hardware, je hebt minimaal een 300 Watt ATX voeding nodig, je hebt genoeg progjes die de stroomtoevoer naar je voeding kunnen regelen, ik heb mijn AT-voeding van 175 Watt toen maar omgezet naar 250 Watt ATX, je hebt dan wel extra cooling nodig voor je voeding anders brandt ie door, en schroef in je bios de Vcore op naar 4.0... dan klopt alles weer... Bespaart je toch de aankoop van een nieuwe kast..
Je kunt zelfs drivers installeren voor je pc-speaker, zodat ie een veel groter bereik in de Herz-range heeft, ik speel nu met surroundsound op mijn pc speaker, heb je geen geluidskaart voor nodig, kan je pc allemaal zelf..
Dit zijn allemaal voorbeelden van dingen die je nooit hoort, en waarvan fabrikanten liever niet hebben dat je het weet, want het kost hen weer extra verkoopwinst...
Wees creatief, en je lacht de hele wereld uit !! Bespaart je jaren van upgraden...
Ik zoek ook altijd op het internet naar de snelste BIOS-en, die installeer ik dan op mijn merkloze moederbord, want die werkt op alles BIOS-en.. Je hebt dan wel een programmaatje nodig die het flashen van de EEPROM forceert, omdat de meeste mobo's beveiligd zijn tegen dit soort trucs, de fabrikanten willen niet dat je dit doet, anders verkopen ze niet genoeg van hun eigen merk mobo's... het progje heet FlashForce3.56, het is een beta, maar werkt perfect... build 340 kan het niet bij de nieuwe mobo's.. Toen ik dat gedaan had, had mijn Pentium 3 opeens 3DNow ondersteuning.. dus toen ging mijn S3Virge kaart opeens 20% in frames omhoog in Quake, en bijna 30 % in UT... alleen al in de timedemo van Quake zo'n 60 fps..
Hetzelfde geldt voor de nieuwe hardware, je hebt minimaal een 300 Watt ATX voeding nodig, je hebt genoeg progjes die de stroomtoevoer naar je voeding kunnen regelen, ik heb mijn AT-voeding van 175 Watt toen maar omgezet naar 250 Watt ATX, je hebt dan wel extra cooling nodig voor je voeding anders brandt ie door, en schroef in je bios de Vcore op naar 4.0... dan klopt alles weer... Bespaart je toch de aankoop van een nieuwe kast..
Je kunt zelfs drivers installeren voor je pc-speaker, zodat ie een veel groter bereik in de Herz-range heeft, ik speel nu met surroundsound op mijn pc speaker, heb je geen geluidskaart voor nodig, kan je pc allemaal zelf..
Dit zijn allemaal voorbeelden van dingen die je nooit hoort, en waarvan fabrikanten liever niet hebben dat je het weet, want het kost hen weer extra verkoopwinst...
Wees creatief, en je lacht de hele wereld uit !! Bespaart je jaren van upgraden...
Verwijderd
HSR op een GeForce 2 Ultra... bullshit 
En wat zegt nVidia ervan:
" Hidden Surface Removal - z occlusion/z culling is not a feature which will ever be enabled for any of our current product line. As for NV20, we do not talk about any products before they are announced
"
En wat zegt nVidia ervan:
" Hidden Surface Removal - z occlusion/z culling is not a feature which will ever be enabled for any of our current product line. As for NV20, we do not talk about any products before they are announced
Shit, wou ik nou net proberen, die Beta voodoo drivers op mijn Ati Radeon installeren, maar ja als het op de geforce niet gaat zal het op mijn radeon ook niet gaan. Dan toch maar weer die 7.17 detonators erop zettenHSR op een GeForce 2 Ultra... bullshit
Verwijderd
Ik had trouwens laatst een type 3 conflict tussen mijn DMA-controller en de processor. Door de BIOS te tweaken heb ik vervolgens de windows kernel omgezet naar de CorelHatSUSlackWarez 5.9 linux om het zo behalve het probleem op te lossen ook nog 3 MHz sneller te laten lopen... een aanrader dus!
Heej ToezeBroeze wordt eens wakker! :z:z:z
Als je het vaak genoeg verteld ga je jezelf nog geloven ook. Hah!
Maar goed, ik leef met je mee dat je je posts niet meer kwijt kunt in het "tweakers over tweakers onzin" gedeelte, maar dat is nog geen reden om bij de andere forums onzin te gaan verkondigen!
Als je het vaak genoeg verteld ga je jezelf nog geloven ook. Hah!
Maar goed, ik leef met je mee dat je je posts niet meer kwijt kunt in het "tweakers over tweakers onzin" gedeelte, maar dat is nog geen reden om bij de andere forums onzin te gaan verkondigen!
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
ROFL ik heb nog nooit zo hard gelachen om een thread !!!
DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |
zie
http://www.somethingawful.com/jeffk/
en dan met name
http://www.somethingawful.com/jeffk/amdvintell.htm
als ju noch mehr wild laggen !
http://www.somethingawful.com/jeffk/
en dan met name
http://www.somethingawful.com/jeffk/amdvintell.htm
als ju noch mehr wild laggen !
I have usernames older than you.
Verwijderd
Yo Networx, wat een geniaal idee, ik ga direct de kernel van mijn W2k compileren naar RedHat 8.1..
Ej ik had een nog genialer idee, en die werkt helemaal perfect.. Ik heb mijn twee IDE-controlers beide 4 irq's gegeven, dus Ide1 kreeg 14,16,17 en 18, Ide2 kreeg 15, 19, 20 en 21..
Nu heb Raid 0 en 1; ik heb Striping via de eerste twee IRQ's lopen en Mirroring via de laatste 2 IRQ's op een IDE-kanaal, dus nu heb ik bijna twee keer snellere en grotere harde schijven... werkt als een beest nu.. En met de nieuwste VIA-drivers kan ik ze zelfs 8 verschillende DMA's geven ook nog.. jum jum.. ik adviseer wel een Hd-cooler als je dit probeert.. en je moet wel eerst Windows Update draaien, anders krijg je problemen met je floppydrive, die ik trouwens laatst op PioMode 4 gezet heb, 10 mb per seconde writen en rewriten nu op DD floppies.. dvd's spelen lukt nog niet... dat zit nog in de gamma-fase...
Oisyn snapt het nu helemaal niet meer denk ik.. maar ja, hij vindt het vanzelf wel uit.. ik zeg maar zo, hoe minder tanden, hoe meer wijsheid..
MOI !!
Ej ik had een nog genialer idee, en die werkt helemaal perfect.. Ik heb mijn twee IDE-controlers beide 4 irq's gegeven, dus Ide1 kreeg 14,16,17 en 18, Ide2 kreeg 15, 19, 20 en 21..
Nu heb Raid 0 en 1; ik heb Striping via de eerste twee IRQ's lopen en Mirroring via de laatste 2 IRQ's op een IDE-kanaal, dus nu heb ik bijna twee keer snellere en grotere harde schijven... werkt als een beest nu.. En met de nieuwste VIA-drivers kan ik ze zelfs 8 verschillende DMA's geven ook nog.. jum jum.. ik adviseer wel een Hd-cooler als je dit probeert.. en je moet wel eerst Windows Update draaien, anders krijg je problemen met je floppydrive, die ik trouwens laatst op PioMode 4 gezet heb, 10 mb per seconde writen en rewriten nu op DD floppies.. dvd's spelen lukt nog niet... dat zit nog in de gamma-fase...
Oisyn snapt het nu helemaal niet meer denk ik.. maar ja, hij vindt het vanzelf wel uit.. ik zeg maar zo, hoe minder tanden, hoe meer wijsheid..
MOI !!
Verwijderd
Werkt het ook onder slackware-current?Op vrijdag 15 december 2000 23:28 schreef ToezeBroeze het volgende:
Yo Networx, wat een geniaal idee, ik ga direct de kernel van mijn W2k compileren naar RedHat 8.1..
MOI !!
Nou is het mooi geweest he, het antwoord is al gegeven.
Dan wel een beginner op dit forum maar jullie zouden komieken moeten worden...
Ik lag al dubbel toen ik de eerste post las, laat staan de rest
Ik lag al dubbel toen ik de eerste post las, laat staan de rest
Whoehahahahahahahaha ik flikker zowat van mn stoel
Alle proemn in n drek
Waarom wordt dit nou weer naar boven gehaald. Topic is een half jaar oud!
Heb je de bovenste post gelezenOp maandag 11 juni 2001 21:43 schreef k7of9 het volgende:
Waarom wordt dit nou weer naar boven gehaald. Topic is een half jaar oud!
Alle proemn in n drek
CC: ^^^^Op donderdag 14 december 2000 09:12 schreef Grijns het volgende:
[evil]
[/evil]
Blond AND Stupid 
hier kan ik niet om lachen, hier moet ik van huilen
A journey of a thousand miles begins with a single step
Verwijderd
hmmmmmmmmmmmmm
ik ga morgen de VIA 4 in 1 drivers installeren in m'n vriendin is kijken of ze dan ook wat beter draait!
ik ga morgen de VIA 4 in 1 drivers installeren in m'n vriendin is kijken of ze dan ook wat beter draait!
Verwijderd
dan moet je wel 1 zonder die patch hebbe, anders draait ze stabieler hahahahahahahaOp dinsdag 12 juni 2001 00:45 schreef dragak het volgende:
hmmmmmmmmmmmmm
ik ga morgen de VIA 4 in 1 drivers installeren in m'n vriendin is kijken of ze dan ook wat beter draait!![]()
![]()
![]()
Verwijderd
aja IQ van een baksteen heOp donderdag 14 december 2000 08:11 schreef scsi-freak het volgende:
als je geen via chipset op je mobo hebt, [via maakt geen disken ] en je instaleert toch de via 4 in 1 drivers , ben je de grootste sukkel die ik ken .......
Verwijderd
topictitel: Wat is er toch met die VIA 4 in 1
Nou ik heb 3dmark2001 net gerund zonder via en had een score van 711 en 58fps in quake3.
Daarna de via's geinstalled en 2143 in 3dmark2001 en 99fps in q3.
Dat is er met VIA!
Nou ik heb 3dmark2001 net gerund zonder via en had een score van 711 en 58fps in quake3.
Daarna de via's geinstalled en 2143 in 3dmark2001 en 99fps in q3.
Dat is er met VIA!
Ten eerste: Wat bezielt je om een topic van een half jaar geleden omhoog te halen 
Ten tweede: Ik geeft het toe, het was een ONGELOOFELIJK domme vraag
Met m'n huidige kennis snap ik ook niet hoe iemand (laat staan ik
) zo'n vraag kon stellen.
Ik wist het toen gewoon niet, give me fucking break zeg. SHOW A LITTLE RESPECT!
Zelfkennis is macht :>:)
Ik wil trouwens niet veel zeggen hoor.. maar:
Jullie kwetsen m'n gevoelens

Maar goed.. toch leuk dat jullie me uitlachen om een vraag van eeuwen geleden. Precies wat ik nodig heb met m'n huidige state of mind, nog maar een paar dingetjes en *snap* Maarten = Insane en loopt ook eens een school binnen met een gun
That's right boys.. mondo cool
Ten tweede: Ik geeft het toe, het was een ONGELOOFELIJK domme vraag
Zelfkennis is macht :>:)
Ik wil trouwens niet veel zeggen hoor.. maar:
enOp dinsdag 12 juni 2001 00:39 schreef Klein Duimpje het volgende:
Blond AND Stupid
Waarom nou meteen weer dit man. Het is 8 MAANDEN OUD!!! Toen wist ik RUIM zoveel niet als nu, en zeker niet van de Via chipset, en dan nog van die persoonlijke aanvallen jegens meOp dinsdag 12 juni 2001 00:50 schreef sub-zero het volgende:
[..]
aja IQ van een baksteen he
Maar goed.. toch leuk dat jullie me uitlachen om een vraag van eeuwen geleden. Precies wat ik nodig heb met m'n huidige state of mind, nog maar een paar dingetjes en *snap* Maarten = Insane en loopt ook eens een school binnen met een gun
That's right boys.. mondo cool
Hahaha wat een toellie!!
Banaan (W11): Ryzen7 5800x / Asrock B550M Pro4 / Radeon RX7800 XT / 32GB DDR4 / 1TB M2 980Pro + 2TB WDBlue M2 + 1TB SSD 970Pro | AnaNAS (UnraidOS): - Core I5-10500T (2.3GHz) / Asrock H510-M / 32GB DDR4 / 1x 1TB SSD + 250GB M2 + 1x 6TB HDD + 7x 4TB HDD
Verwijderd
ik heb nooit niks fouts gezegd over of tegen je! 
Maar ik denk dat je mij ook niet aansprak, de rede waarom ik replyde was omdat ik een beetje desperate was met lage fps in ut en q3 en slechte benchmarkscores terwijl ik altijd hoog had gehad. Ik dacht dat ik de via's geinstald had maar blijkbaar dus niet, dus 5 minuten voor ik replyde had ik ineens dus gigantische verschillen en ik was dus een beetje enthousiast
Maar ik denk dat je mij ook niet aansprak, de rede waarom ik replyde was omdat ik een beetje desperate was met lage fps in ut en q3 en slechte benchmarkscores terwijl ik altijd hoog had gehad. Ik dacht dat ik de via's geinstald had maar blijkbaar dus niet, dus 5 minuten voor ik replyde had ik ineens dus gigantische verschillen en ik was dus een beetje enthousiast
Ik had het ook niet tegen jou persoonlijk hoor. Ik werd gewoon opeens door 'men' weer afgekraakt en verbaal afgemaakt dus vond ik het nodig om me ff te verdedigen 
[edit: ik zie dat je nog een post hebt gemaakt terwijl ik tikte, merci voor the support
]
[edit: ik zie dat je nog een post hebt gemaakt terwijl ik tikte, merci voor the support
Verwijderd
Dat doet men hier heel graag als je een foute vraag hebt gesteld. En 1 keer afkraken is duidelijk niet voldoende. De posts tussen jou eerste en tweede waren ruim voldoende geweest. Toen was het al duidelijk! De rest was gewoon een beetjeOp dinsdag 12 juni 2001 02:09 schreef DMaarten het volgende:
Ik had het ook niet tegen jou persoonlijk hoor. Ik werd gewoon opeens door 'men' weer afgekraakt en verbaal afgemaakt dus vond ik het nodig om me ff te verdedigen
[edit: ik zie dat je nog een post hebt gemaakt terwijl ik tikte, merci voor the support]
En nee alle roepers hierboven ik zeik hier niemand mee af ook jullie niet, voordat ik straks aangevallen ga worden.
ff stomme vraag, ik heb een Epox 8K7A+ met die AMD761 chipset.... hier zit ook zo'n VIA kreng op (had al lekker timing gezeik met me usb, maja, boeie, is nu gefixed), dus zal ik ook snelheids verschil merken als ik die via 4 in 1 troep installeer?
Verwijderd
Laat ik dit nog ff een beetje serieus gebruiken...
IK heb hier naast me een compaq staan met een Via apollo (ben naam kwijt
) mobo (iig socket 7), met geintegreerde video en geluidskaart
maar kan ik hier nu ook die 4in1 drivers voor gebruiken ??
IK heb hier naast me een compaq staan met een Via apollo (ben naam kwijt
Ach ja.. alle begin is moeilijk.
Asus P4PE, P4 2.4 @ 2.8Ghz, 1024 Mb PC2700, Maxtor 120 Gb + 80Gb 7k2, Asus v7700 Deluxe Geforce 2GTS, Plextor 24x10x40 CD-Rw, Nec DR-1100a DVD+Rw, 19" Iiyama, APC Backups 500EI Noodstroom
Je kijkt eerst wat voor een VIA chipset het is en dan ga je naar www.viatech.com om de 4 in 1 drivers te downloaden die bij jouw chipset hoort.Op dinsdag 12 juni 2001 10:46 schreef Tha_Roeltje het volgende:
Laat ik dit nog ff een beetje serieus gebruiken...
IK heb hier naast me een compaq staan met een Via apollo (ben naam kwijt) mobo (iig socket 7), met geintegreerde video en geluidskaart
maar kan ik hier nu ook die 4in1 drivers voor gebruiken ??
Aye aye captain
Verwijderd
En nu een echt rare vraag
Ik heb een ASUS CUV4X met een celeron 667 en een VIA chipset. Waarom Zouden de 4-in-1 dus alleen voor de AMD processoren zijn 
Upgrades van VIA werken (serieus) ook op mijn moederbord............
Verwijderd
De via drivers zijn voor t mobo (chipset) .Op dinsdag 12 juni 2001 15:01 schreef MadMax-007 het volgende:
En nu een echt rare vraag![]()
Ik heb een ASUS CUV4X met een celeron 667 en een VIA chipset. Waarom Zouden de 4-in-1 dus alleen voor de AMD processoren zijn
Er zijn mobo's (met VIA-chipset) voor zowel de AMD procs als de Intel procs snappie
Dus dat die Via 4in1 t bij jou ook doen klopt nogal
Verwijderd
Was meer naar aanleiding van deze post:
[edit]Het rare is dat op de handleiding duidelijk VIA KT133A staat vermeld. Dat is voor mij nog steeds een mysterie......Op donderdag 14 december 2000 14:11 schreef Countach het volgende:
[..]
De VIA 4 in 1 drivers zijn alleen voor KX133 (Classic Athlon) en KT133 (Thunderbird, Duron) chipsets. Kijk ff op de doos of in de handleiding van je mobo of die chipset erin zit. Je kunt de drivers downloaden van http://www.via.com.tw/drivers/index.htm
Verwijderd
De via drivers zijn voor alle via chipsets, if u ask me, maar dat deed je nietOp dinsdag 12 juni 2001 15:13 schreef MadMax-007 het volgende:
Was meer naar aanleiding van deze post:
[..]
[edit]Het rare is dat op de handleiding duidelijk VIA KT133A staat vermeld. Dat is voor mij nog steeds een mysterie......
oh, je bedoelt dat de CU4VX geen KT133a chippie heeft, maar een 694X/694Z............... nee, de cuv4x-c heeft een 694x chippie, de cuv4x heeft wel een 133a chipset geloof ik......
Verwijderd
Psies, dat bedoel ik. Waarom 2 namen voor hetzelfde produkt
Lekker makkelijk als ik een driver zoek. Op T.net staan er altijd alleen reacties van AMD=users bij een update van de VIA-4-in-1 drivers.
hej mensen...een vriend van mij ging zeuren dat als je de via4-1 drivers installeer tussendoor dat je je systeem kan verzieken..ik zei dat het niet waar was en of de kans klein is, want het heeft volgens mij net zoveel kans je systeem te verzieken als je een spel ofzo install.
Verwijderd
Je vergist je in de CUV4X en de CUV4X-C !Op dinsdag 12 juni 2001 15:25 schreef MadMax-007 het volgende:
Psies, dat bedoel ik. Waarom 2 namen voor hetzelfde produkt![]()
Lekker makkelijk als ik een driver zoek. Op T.net staan er altijd alleen reacties van AMD=users bij een update van de VIA-4-in-1 drivers.
De CUV4X-C heeft dus een 694X chipset en de CUV4X (geen -c) heeft een pro 133a chipset.
En anders ben ik gek
het is leedvermaak maar het motto van de topicstarter: Blond, but not stupid! Begin ik toch sterk in twijfel te nemen.
Verwijderd
Ik heb net de drivers van een Eizo 18,1" TFT scherm geinstalleerd, en wat denk je???Op vrijdag 15 december 2000 11:07 schreef ToezeBroeze het volgende:
Wat ik ook al jaren doe is voor mijn 14" monitor van LG, de 17" drivers installeren, dus ik kan naar veel hogere resoluties met een veel hogere refreshrate... Dus je hebt 17" beeld op een 14" monitor.. ik snap niet dat mensen dat niet doen... werkt perfect...
Verwijderd
Voordat je gek wordt...Het boekje wat erbij wordt geleverd heeft op de voorkant staan CUV4X en VIA pro 133A. Vervolgens staat er binnenin een lay-out van het moederbord met onboard sound en modem. Ook in de beschrijving wordt hierover gesproken. Op mijn moederbord zijn al die posities leeg, dus geen chips. Alleen dicht gesoldeerde pennetjes. Ben ik wel heel blij om (onboard is vrouwengeslacht) maar schept wel veel verwarring. Ook zijn er nu ongeveer CUV4X varianten, met verschillende extensies....Op dinsdag 12 juni 2001 15:30 schreef AirHead het volgende:
[..]
Je vergist je in de CUV4X en de CUV4X-C !
De CUV4X-C heeft dus een 694X chipset en de CUV4X (geen -c) heeft een pro 133a chipset.
En anders ben ik gek
JAJAJA er zijn ook via chipsets voor P3 en daarvoor zijn ook de Via 4 in 1 drivers dus niet alleen AMD. Dat je daar niet aan gedacht hebt meneer ik weet alles zo goed!Op donderdag 14 december 2000 14:11 schreef Countach het volgende:
[..]
De VIA 4 in 1 drivers zijn alleen voor KX133 (Classic Athlon) en KT133 (Thunderbird, Duron) chipsets. Kijk ff op de doos of in de handleiding van je mobo of die chipset erin zit. Je kunt de drivers downloaden van http://www.via.com.tw/drivers/index.htm
Verwijderd
Te laatOp dinsdag 12 juni 2001 15:40 schreef MadMax-007 het volgende:
[..]
Voordat je gek wordt...
[/Joke Mode]
Iedereen maakt wel eens fouten, maar dit was een blunder
[joke]
Maar ja ben zelf ook niet zo'm lciht in dat soort dingen maar lees wel altijd de INFO over driver of ze wel geschikt zijn
"Allow me to shatter your delusions of grandeur."
Na een verneukte SE-toets maakt dit me hele dag weer goed...
Live Life to the Max | Kom op konijntje doe maar huppele wiebele
Ja hallo, het topic is vet oud, ik had het toen geplaatst in een domme bui en ik wist toen gewoon niets van dat soort dingen. Dus.. dat van 'Blond but not stupid" is er pas een klein tijdje, everybody give me a break zeg. Ik wil graag aan de modjes vragen om een slotje op dit topic.Op dinsdag 12 juni 2001 15:32 schreef Jaspov het volgende:
het is leedvermaak maar het motto van de topicstarter: Blond, but not stupid! Begin ik toch sterk in twijfel te nemen.
Ineens een platte CRT die nog maar 10 cm dik was ?Op dinsdag 12 juni 2001 15:36 schreef www.hadecom.nl het volgende:
[..]
Ik heb net de drivers van een Eizo 18,1" TFT scherm geinstalleerd, en wat denk je???
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()