Toon posts:

Benchmarks

Pagina: 1
Acties:
  • 26 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo, ik ben nieuw hier en ben geintereseerd in laptops omdat ik er 1 wil aanschaffen.
Ik twijfel erg tussen een Acer 1700 serie of de 1501(atlhon 3000+/64)
Deze laptop moetmijn complete systeem vervangen, dus internetten, gamen, dvd's branden(liefst +/-), dus eisen : goede grafische kaart, minimaal 60 gig HD, sxga scherm, dvd +/- brander, en natuurlijk snelle processor.
Wireless en derg. is leuk maar geen pre.
Nu heb ik hier al heel wat topics bekeken maar ik kan nergens een vergelijking vinden van een vergelijking van snelheden van processers onderling.
Dus een Amd tegenover een P 4 en die weer tegenover een centrino.
Wie o wie helpt mij, en sorry als deze vraag hier niet gesteld mag worden.
Groet Virm (8>

• disjfa
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 08-01 11:17

disjfa

be

1. De vraag welke processor valt niet onder hele systemen.
2. De vraag amd vs intel is al zo vaak gevraagd
3. als je wilt weten hoe een laptopje draait dan is er www.google.com of je zoekt hier naar de grote topics en leest een paar dagen lekker rond.

verder welkom hier op GoT en als je niets te doen hebt en je wilt weten hoe het hier er allemaal aan toe gaat is de Faq (bovenin de pagina of de stickys) alvast erg leuk leesvoer.

disjfa - disj·fa (meneer)
disjfa.nl

• Laurent
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Voor het zoeken naar benchmarks kan je simpelweg Google raadplegen; zoals disjfa al zegt. Je kan daar b.v. intikken "Acer 1705 review benchmarks" waarbij je al aardig wat resultaten krijgt. Om je even op weg te helpen; hier en hier zijn al wat benchmarkresultaten te vinden.
Vervolgens kan je op zoek gaan naar benchmark resultaten van een andere notebook, met dezelfde applicatie. Dit is vaak nog niet eens zo moeilijk, Sisoft Sandra wordt vaak gebruikt bij het benchmarken waardoor je makkelijk de scores kan vergelijken. Ook in de FAQ is te vinden waarmee je de prestaties van de CPUs ongeveer kan vergelijken.

Ik geloof trouwens dat de 150x nog niet uit is, het zal dus wel moeilijk zijn daarvan al benchmarks te vinden. Eventjes geduld en dit topic in de gaten houden dus. :)

Dit topic is gesloten.