Toon posts:

Adobe Acrobat 6.0 Professional & Office 2k vanaf het netwerk

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Adobe Acrobat 6.0 Professional heeft een mooie functie om vanuit MS-Word meteen PDF’s te kunnen genereren.

Op een locale Office 2000 installatie werkt dit perfect, maar op een machine waarbij Office gedraaid wordt vanaf het netwerk gebeurt er echt gewoon helemaal niks. Geen PDF knopjes, geen werkbalk.

Nu heb ik een PDFmaker.dot en PDFmakerA.dot gevonden in de locale Office map in c:\Program Files\, maar als deze gebruikt worden zijn er nog steeds geen PDF functies beschikbaar binnen Word.

Iemand die Adobe Acrobat 6.0 Professional wel aan de praat heeft met Office vanaf het netwerk? Of iemand ideeën wat ik nog zou kunnen proberen?

Het werkstation draait overigens Windows XP SP1.
De file server waarvan Office draait is een Novell Netware 5.1 machine, maar dit mag volgens mij geen problemen opleveren.

Alvast bedankt.

• JPS43
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 23-11-2021
Hiervoor heb je acrobat server edition nodig meen ik. Standaard acrobat werkt alleen op werkstation met locale installatie.

Volgens mij is dat deze http://www.adobe.nl/products/acrobatelserver/main.html

JPS

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Je moet even controleren of die add-in wel aanstaat: TOOLS | TEMPLATES and Add-In's.

Wellicht kan je hem daar alsnog toevoegen? Nog even een andere vraag: Is Acrobat wel lokaal geinstalleerd?

Ik gebruik trouwens al een tijdje CutePDF (met volle tevredenheid). Is dat eventueel geen optie?

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Verwijderd

Topicstarter
Acrobat is wel lokaal geinstalleerd. Waar moet ik eigenlijk dat TOOLS | TEMPLATES kunnen vinden? Want in zowel Acrobat als Word kan ik dat eignelijk niet vinden.

Baal hier wel een beetje van, want nu zitten we hier dus met die licentie van dat paket. Strx ook maar eens even kijken naar dat CutePDF.

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Verwijderd schreef op 19 februari 2004 @ 13:10:
Acrobat is wel lokaal geinstalleerd. Waar moet ik eigenlijk dat TOOLS | TEMPLATES kunnen vinden? Want in zowel Acrobat als Word kan ik dat eignelijk niet vinden.
In Word... Gebruik je de NL-versie?

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Verwijderd

Topicstarter
JPS43 schreef op 19 februari 2004 @ 11:40:
Hiervoor heb je acrobat server edition nodig meen ik. Standaard acrobat werkt alleen op werkstation met locale installatie.

Volgens mij is dat deze http://www.adobe.nl/products/acrobatelserver/main.html
Is dit niet iets om centraal bestanden op te slaan en te distribueren? Iig vind ik die site ook niet echt duidelijk.

Hmm toch maar eens Word beter gaan bekijken of ik iets van templates/ sjablonen kan vinden.
Pagina: 1