Koptelefoon voor basisschool

Pagina: 1
Acties:
  • 615 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Fed-Ex
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 02-08 14:34

Fed-Ex

Hakuna Matata

Topicstarter
Ik loop stage op een basisschool en de spellen hier zijn vaak met geluid.
10 computers met allemaal boxen werkt dan natuurlijk niet en daarom zijn er ook koptelefoons.

Er is alleen 1 probleem mee : De koptelefoons gaan nogal snel kapot.
Het probleem is meestal een kabelbreuk bij het volumeregelaar in het snoer van de koptelefoon zelf. Oplossing daarvoor is natuurlijk simpel, een koptelefoon zonder zo'n volume regelaar maar ze willen hier ook wel een microfoontje er aan, dus eigenlijk willen ze een headset maar die willen hier ook nog wel snel kapot gaan (draaien draaien draaien draaien "knap" snoertjes dol gedraaid).

Nou is mijn vraag welke koptelefoon (headset) hebben jullie goede ervaring mee, raden jullie aan of hebben jullie nog andere suggesties.

Oh ja de oorbeschermers hebben ze liever niet van compleet gaasspul i.v.m. hoofdluis maar dat is meer bijzaak.

Soms zit het mee, Soms zit het tegen.

• Mad_Demon
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 31-05 13:32
Zou een industriële headset een optie zijn? Die zijn vaak niet kapot te krijgen.

[ Voor 31% gewijzigd door Mad_Demon op 19-02-2004 16:18 ]

Verwijderd

bij ons op school ( middelbare) hebben ze van philips wel grote dingen maar ze lige er al vrijlang en niet kapotte 1 gehad oid

• PnD
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 13:28

PnD

like in Pinda ^_^

wij hadden op de middelbare school in de brugklas toen zo een leraar en daar moest je altijd netjes op je snoertje letten van je muis enzo.
die zorgde wel dat er niets kapot ging :p

• remco_k
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 05-08 21:59

remco_k

een cassettebandje was genoeg

Al neem je een hoofdtelefoon van gepanserd beton! Niets is bestand tegen die koters! 8) :+

Wat je in mijn ogen het beste kan doen:
Koop een grote doos met 50 van de goedkoopste headsets die je kan vinden, incl microfoontje.
Kosten geen drol en als er 1 stuk gaat, no hard feelins, regelrecht de prullenbak in.
Is meteen je hoofdluis probleem ook een beetje opgelost.

Je kan ook dure kopen, gaan misschien een jaar (als je geluk hebt 2) mee en dan zijn die ook afgeschreven. Waarschijnlijk kost dat dan nog meer als een paar van die goedkope dingetjes....

Alles kan stuk.

• Muttley
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 30-04-2025
Koop inderdaad een doos met de goedkoopste, maar laat iedereen er zelf een aanschaffen en bewaren (i.v.m. hoofdluis). Stuk? dan nieuwe kopen van zakgeld (ouders kijken wel uit om iedere keer een nieuwe te kopen). Geen set meer? jammer dan, moet je maar beter opletten. Het went vanzelf (heb zelf 2 van die gasten).

[ Voor 4% gewijzigd door Muttley op 19-02-2004 18:41 ]

An 11 is a 10 that swallows

Verwijderd

Muttley schreef op 19 februari 2004 @ 18:39:
Koop inderdaad een doos met de goedkoopste, maar laat iedereen er zelf een aanschaffen en bewaren. Stuk? dan nieuwe kopen van zakgeld (ouders kijken wel uit om iedere keer een nieuwe te kopen). Geen set meer? jammer dan, moet je maar beter opletten. Het went vanzelf (heb zelf 2 van die gasten).
wou ik net zeggen, ik kan uit praktijkervaring melden dat het werkt :)

• Wildfire
  • Registratie: Augustus 2000
  • Nu online

Wildfire

Joy to the world!

Verwijderd schreef op 19 februari 2004 @ 18:41:
[...]

wou ik net zeggen, ik kan uit praktijkervaring melden dat het werkt :)
Yep, zo gaat het bij ons in de bibliotheek ook. Eerst leenden we koptelefoons uit, nou dat is dus geen doen. Supervaak kapot...

Tegenwoordig hebben we een grote stapel cheap-ass dingen lingen die de mensen voor €1.00 kunnen kopen... of ze moeten zelf maar een koptelefoon meenemen. Werkt heel wat beter!

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

• Pixal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Pixal

Mijn poes popelt.

Fed-Ex schreef op 19 februari 2004 @ 11:23:
Ik loop stage op een basisschool
ITBeheer Onderwijs???

of loopt je stage op 1 basisschool

ik kwam iig precies dezelfde dingen tegen.. die koptelefoons bestellen ze in een bak van 100 stuks.. leg gewoon steeds een nieuwe neer, zijn cheape standaard dingen

vooral de kleuters zijn erg met die headsets :X

Verwijderd

zo herkenbaar! ik heb ook stagegelopen op een school, die dingen gaan echt snel kapot, vooral waar het draad de oorschelp in gaat. :(
Pagina: 1