Beste mensen,
eerst en vooral, complete noob here
!!!
maar hey, iedereen is er ooit mee begonnen hé.
ik heb een nieuw pcke in elkaar laten steken, met (zover men mij verteld) de straffere opties.
ik surfte rond en botse op casemodding. PRACHTIG !!!
man man man, wa een cool stuff allemaal. dus ikke: dit wil ik ook.
ik begin alvast met enkele vragen, jullie zijn mijn meesters, ik ben jullie slaaf
de case is een Aopen QF50C rest van info zal ik nog eens verzamelen.
- bestaat er kant en klare windows voor mijn case (of wordt het zowiezo boren?)
- kent er iemand in de buurt van Brussel of Dilbeek (Asse, Ternat, zellik) winkels waar ik terechtkan voor materiaal en plaatsen waar ik lasercut's ed kan laten doen.
oh ja, pc is (naar mijn zin) ook nog te lawaaierig, niet de fan's maar een soort hogetoon gepiep dat mij wat stoort. tips?
ik hoop dat jullie dit helemaal hebben willen lezen. alleszinds, alvast bedankt, en schrijf maar ! (binnenkort post ik al mijn hardware gegevens...)
Pies !!!
eerst en vooral, complete noob here
maar hey, iedereen is er ooit mee begonnen hé.
ik heb een nieuw pcke in elkaar laten steken, met (zover men mij verteld) de straffere opties.
ik surfte rond en botse op casemodding. PRACHTIG !!!
man man man, wa een cool stuff allemaal. dus ikke: dit wil ik ook.
ik begin alvast met enkele vragen, jullie zijn mijn meesters, ik ben jullie slaaf
de case is een Aopen QF50C rest van info zal ik nog eens verzamelen.
- bestaat er kant en klare windows voor mijn case (of wordt het zowiezo boren?)
- kent er iemand in de buurt van Brussel of Dilbeek (Asse, Ternat, zellik) winkels waar ik terechtkan voor materiaal en plaatsen waar ik lasercut's ed kan laten doen.
oh ja, pc is (naar mijn zin) ook nog te lawaaierig, niet de fan's maar een soort hogetoon gepiep dat mij wat stoort. tips?
ik hoop dat jullie dit helemaal hebben willen lezen. alleszinds, alvast bedankt, en schrijf maar ! (binnenkort post ik al mijn hardware gegevens...)
Pies !!!
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 19-02-2004 11:11 ]