Ik heb laatst een nintendo 8-bit weer op de kop getikt bij marktplaats.. maar gtoed..dit ding komt dus uit 1983...
lekker oudje dus..dus ik vind het niet zo gek als hij het niet zo heel goed meer doet.. het is een omgebouwde..dat geeft naar mijn wete ietjes meer problemen, maar ik heb gewoon normale spellen (PAL)
Nu heb ik wel alles schoongeblazen,.. en de spellen ook.. en geeft bij 1 spel maar de mogelijkheid om te spelen echt..bij de rest geeft ie grijs beeld.. mijn vermoeden is dat de contactjes niet meer zo goed werken.. het spel gaat er te makkelijk en amper stroef erin.
wat is de beste manier om dit weer te repareren?? (eventueel voor een zachte prijs te laten repareren)
zou contactspray goed zijn voor de contacten??
jammer dat zo een ding geen error reporting in zit
--
edit
--
hmm.ik had ook ff kunnen zoeken.. moet gewoon ff schoonmaken dus..
Nu heb ik wel alles schoongeblazen,.. en de spellen ook.. en geeft bij 1 spel maar de mogelijkheid om te spelen echt..bij de rest geeft ie grijs beeld.. mijn vermoeden is dat de contactjes niet meer zo goed werken.. het spel gaat er te makkelijk en amper stroef erin.
wat is de beste manier om dit weer te repareren?? (eventueel voor een zachte prijs te laten repareren)
zou contactspray goed zijn voor de contacten??
jammer dat zo een ding geen error reporting in zit
--
edit
--
hmm.ik had ook ff kunnen zoeken.. moet gewoon ff schoonmaken dus..
[ Voor 14% gewijzigd door gitaarwerk op 19-02-2004 15:15 ]
Ontwikkelaar van NPM library Gleamy