Ik heb grote problemen met mijn tv-out van bovenstaande kaart. De Geforce TI4200 128 Mb.
Nooit problemen met het beeld op mijn monitor, maar zodra ik lekker een filmpje wil gaan kijken op de tv houdt het op. De ene keer houdt ie het een hele film vol, de andere keer maar een kwartiertje.
De fout die ik dan krijg is dat het beeld op zwart gaat, of er komen strepen in beeld, Ik krijg de startknop (die van windows, linksonder) over het hele beeld etc etc. Dan kan ik meestal gewoon de tv-out uitzetten (via TVTool), weer aanzetten en dan verder kijken, maar andere momenten moet ik gewoon helemaal opnieuw opstarten. Niet erg fijn als je rustig een filmpje aan het kijken bent.
Ik heb deze problemen sinds ik een nieuwe processor in mijn computer heb gezet. (ben van P4 2.0 Ghz, naar 2.8 Ghz gegaan). Ik weet niet of het daar aan kan liggen.
Ook bleek naderhand, toen ik mijn kast weer eens openmaakte dat er een elektriciteitsplugje (je weet wel, met 4 van die gaatjes, weet het ook niet beter te zeggen) op de videokaart heeft gelegen.
Verder zou ik niet kunnen bedenken wat er fout zou kunnen zijn. De drivers (verschillende versies) heb ik ook al tig keer geherinstalleerd op alle mogelijke manieren. Met driver cleaner en dat soort spul, maar probleem blijft.
Hebben jullie nog enig idee, of moet ik maar naar een nieuwe kaart gaan kijken?