Toon posts:

[KPN] Nieuw toestel met bestaand abbo

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een kpn profile-30 abbonement, daar zit ik nog anderhalf jaar aan vast.
Nu wil ik I-Mode en dat ondersteund mijn toestel niet (6100), nu had ik KPN gemaild of ik een I-Mode toestel kon aanvragen, hadden ze me terug gemaild dat ik dan mijn abbonement weer 2 jaar moet verlengen.
Is dit ook mogelijk zonder mijn abbo te verlengen, en zo ja waar?

• PROnline
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 15-05 14:25
ja, los toestel kopen.

• Ankh
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 14:37

Ankh

.Howdy

yupz idd los toestel kopen anders moet je je abo verlengen.. wat ikook gedaan had bij hi.. en had er grote spijt van :( was blij dat de algemene voorwaarde veranderde dus ik had er opzich niet veel last van :D

Verwijderd

Topicstarter
SCaRaBaeuS schreef op 19 februari 2004 @ 10:30:
yupz idd los toestel kopen anders moet je je abo verlengen.. wat ikook gedaan had bij hi.. en had er grote spijt van :( was blij dat de algemene voorwaarde veranderde dus ik had er opzich niet veel last van :D
//offtopic
Ja ik had toen ook mijn abbo op moeten zeggen, ik had er namelijk voor gekozen dat er 50 euro in mindering gebracht werd op mijn rekening.

Kan ik niet een prepaid pakketje met imode kopen voor weinig geld en daar mijn sim in doen?
En dan bij mijn abbo een imode bundel erbij nemen??
Los toestel is namelijk veel duurder!

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 19-02-2004 10:35 ]

• Bram
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Bram

..........

Als je een beetje slim bent, zeg je dat abbo bij KPN op. Je wilt niet weten hoe erg je nu wordt genaaid elke maand.

Haal een leuk toestel in combinatie met Orange, T-Mobile of Telfort, scheelt je ook nog eens een hoop kosten met bellen, wappen en gprs'en. Dan ben je echt beduidend goedkoper uit.

Verwijderd

Topicstarter
Bram schreef op 19 februari 2004 @ 11:15:
Als je een beetje slim bent, zeg je dat abbo bij KPN op. Je wilt niet weten hoe erg je nu wordt genaaid elke maand.

Haal een leuk toestel in combinatie met Orange, T-Mobile of Telfort, scheelt je ook nog eens een hoop kosten met bellen, wappen en gprs'en. Dan ben je echt beduidend goedkoper uit.
Daar zit ik dus nog anderhalf jaar aan vast, btw, ik zou toch wel gaan voor kpn of vodafone vanwege het bereik ;) Maar, misschien is het tegenwoordig wat beter met die andere 3.
Ik wil iig wel van mijn abbo af maar dat is niet mogelijk neem ik aan.

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 19-02-2004 11:17 ]

• Bram
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Bram

..........

Verwijderd schreef op 19 februari 2004 @ 11:16:
[...]

Daar zit ik dus nog anderhalf jaar aan vast, btw, ik zou toch wel gaan voor kpn of vodafone vanwege het bereik ;) Maar, misschien is het tegenwoordig wat beter met die andere 3.
Dat marketing foefje mbt " bereik" gaat al een paar jaar niet meer op. Toch trappen er idd nog veel mensen in. :) Ja ze moeten die hoge prijzen toch ergens mee rechtlullen.

Maar goed ik denk dat je dan idd toch het beste voor een los toestel moet gaan. Misschien kun je nog ergens een 2e hands toestel op de kop tikken.

Verwijderd

Topicstarter
Om nog ff op mijn vraag terug te komen, kan ik gewoon een prepaid pakket kopen met imode, simkaart van mijn abbo erin en een imode bundel aanschaffen?
Volgens mij gaat dit wel of nie?

En kpn is echt wel beter dan orange, ik had eerst orange (hiervoor) en dat bereik was echt veeeel slechter dan kpn.
Dat wil niet zeggen dat ik tevreden ben over dit abbo, is wel fijn 200 eenheden (smsjes + belminuten), maar wel duur, en als je ook maar 1 seconde verbinding hebt betaal je al een belminuut. Buiten de bundel is het trouwens ook duurder geworden :(

[ Voor 51% gewijzigd door Verwijderd op 19-02-2004 11:35 ]

• Ankh

Ankh

.Howdy

Verwijderd schreef op 19 februari 2004 @ 11:16:
[...]

Ik wil iig wel van mijn abbo af maar dat is niet mogelijk neem ik aan.
sorry kpn en vodafone bereik? wat mis ik..

ff kijken uit me raam, go daar staat de leuke vodafone/kpn toren.. bereik? -> 1 streepje nokia (op alle mobielen die bestaan.)
die van orange/telfort staat bij de snelweg, zo'n 1/2KM verder op (lees 1 a 2 KM) vol bereik.. ik ben blij dat ik over paar maanden van vodafone af ben :(

• lier
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 18:28

lier

MikroTik nerd

SCaRaBaeuS schreef op 19 februari 2004 @ 11:59:
[...]

sorry kpn en vodafone bereik? wat mis ik..

ff kijken uit me raam, go daar staat de leuke vodafone/kpn toren.. bereik? -> 1 streepje nokia (op alle mobielen die bestaan.)
die van orange/telfort staat bij de snelweg, zo'n 1/2KM verder op (lees 1 a 2 KM) vol bereik.. ik ben blij dat ik over paar maanden van vodafone af ben :(
Dan spreek ik je nog graag over een maand.
Met bereik wordt trouwens niet de signaal sterkte maar de dekking bedoeld !

Eerst het probleem, dan de oplossing

Verwijderd

Topicstarter
Zall ik een topic openen over het bereik van de bestaande providers?
Ik hoop eigenlijk antwoord te krijgen op mijn vraag...

• Ankh

Ankh

.Howdy

lier schreef op 19 februari 2004 @ 12:05:
[...]

Dan spreek ik je nog graag over een maand.
Met bereik wordt trouwens niet de signaal sterkte maar de dekking bedoeld !
ik heb hier 2 chips liggen, 1 van vodafone en 1 van orange, beide gebruik ik dan ook.

maar vodafone als ik me mob in me broekzak houdt dan valt ie gewoon weg uit door geen bereik. orange heeft dat niet. ik bouw dit dus dan ook alleen maar op feiten die ik zelf heb mee gemaakt. ik heb liever volle signaal sterkte dan vette grote bereik, want de bereik hier zelf is goed genoeg omdat overal toch palen staan ;)

Verwijderd

Topicstarter
SCaRaBaeuS schreef op 19 februari 2004 @ 12:46:
[...]

ik heb hier 2 chips liggen, 1 van vodafone en 1 van orange, beide gebruik ik dan ook.

maar vodafone als ik me mob in me broekzak houdt dan valt ie gewoon weg uit door geen bereik. orange heeft dat niet. ik bouw dit dus dan ook alleen maar op feiten die ik zelf heb mee gemaakt. ik heb liever volle signaal sterkte dan vette grote bereik, want de bereik hier zelf is goed genoeg omdat overal toch palen staan ;)
Kun jij je enigszins voorstellen dat andere mensen hier misschien anders over denken?

• rclahsen
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 09:24
Voordat we verdergaan met de 'bereik'-discussie:

Als je goedkoop aan een I-mode toestel wil komen, kun je volgens mij wel een I-Mode prepaid-pakket kopen en daar je abonnements-SIM in stoppen. Heb vaker gelezen dat de telefoon een abonnements-SIM van KPN wel accepteert.

Maar je kunt dat het beste even navragen bij een Primafoon ;).

• Ankh

Ankh

.Howdy

Verwijderd schreef op 19 februari 2004 @ 12:48:
[...]

Kun jij je enigszins voorstellen dat andere mensen hier misschien anders over denken?
jahoor als je leest, dan staat er ook dat ik het zelf heb meegemaakt oftewel dit zijn mijn idee.. ik ga toch ook niemand aan praten dat een vw kever lekkerder rijdt dan een dodge viper ;) t zijn mijn eigen bevindingen die ik met de andere mensen deelt, tsa als andere mensen zich daardoor aangestoten voelen..

maar inderdaag lets go ontopic ;) :D

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een ander topic aangemaakt over de kwaliteit van de providers,
Kwaliteit Nederlandse GSM providers

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 19-02-2004 14:10 ]

Pagina: 1