Toon posts:

MSN 6.1 problem ??

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Het volgende, ik kan normaal met iedereen chatten...Maaaaaarrr
met 1 persoon zijn er problemen.
Als die wat in tik duurt het een eeuwigheid (30 sec.-1 min.) voor ik het te zien krijg, als ik zelf wat in typ krijgt deze persoon het vaak niet te zien.
Deze persoon heeft ook mess. 6.1\
Ligt het probleem nu bij mij of misschien toch bij die ander...en dan de brandende :7 vraag......

Waar kan dit aan liggen ?????? 8)7 8)7 8)7 8)7 8)7 8)7

Verwijderd

als bij hem een zeer lage snelheid beschikbaar is, dan kan dit wel eens voorkomen ja. Meestal komt dit door dat deze persoon dan aan het downloaden/uploaden is.
Misschien kan het ook liggen aan verschil in versie?

Verwijderd

Ik denk dat het voor 99.9% zekerheid te wijten is aan de verbinding van de andere persoon en met name de upload.

• _the_crow_
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 30-03-2025

_the_crow_

Rare vogel

Het lijkt me niet dat het probleem bij jou ligt als chatten met alle andere mensen in je contactlijst wél goed verloopt. Ik heb gewoon zo'n vermoeden dat het aan de verbinding van die ene persoon ligt. :)

Schrödingers cat: In this case there are three determinate states the cat could be in: these being Alive, Dead, and Bloody Furious.

• JozyDaPozy
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 28-08 13:49
Ik chat met mensen uit Amerika (die kabel hebben) maar ook met mensen uit Ecuador (die echt een 14k4 modempje hebben).

En dat gaat gewoon goed.. Chatten merk je eigenlijk niet eens verschil met normaal. Alleen plaatjes overzenden gaat niet zo snel bijvoorbeeld..

Maar wat ik wil zeggen.. De verbinding moet wel heeeel verrot zijn wil je 30 seconden op een reactie moeten wachten.

Kan het misschien een firewall conflict zijn o.i.d.?