We draaien op dit moment met in een bedrijfsomgeving met Cisco PIX 506E. Nu willen we graag een VPN verbindinge hebben. We hebben een bedrijf een offerte laten maken voor eventuele aanpassingen.
Nu komen ze ermee dat de 506E vervangen moet worden door een 837?
Met een 506E kun je ook een VPN verbinding maken. Zie ik dit verkeerd of heeft een 837 andere voordelen.
hier loopt een topic die bijna hetzelfde is maar geen bevredigend antwoord geeft.
als je op deze en deze link kijkt verschillen ze alleen op detail.
Als je nog geen router zou hebben en je wilt een hebben voor vpn zou je volgens mij het beste voor de 837 kunnen gaan omdat deze meer op het vpn gebeuren is gericht. Maar als je zo als ons, in dit geval een 506E router, hebt kun je daar ook mee uit de voeten? aangezien we destijds ook 2x zoveel betaalden als een nieuwe 837...
Nu komen ze ermee dat de 506E vervangen moet worden door een 837?
Met een 506E kun je ook een VPN verbinding maken. Zie ik dit verkeerd of heeft een 837 andere voordelen.
hier loopt een topic die bijna hetzelfde is maar geen bevredigend antwoord geeft.
als je op deze en deze link kijkt verschillen ze alleen op detail.
Als je nog geen router zou hebben en je wilt een hebben voor vpn zou je volgens mij het beste voor de 837 kunnen gaan omdat deze meer op het vpn gebeuren is gericht. Maar als je zo als ons, in dit geval een 506E router, hebt kun je daar ook mee uit de voeten? aangezien we destijds ook 2x zoveel betaalden als een nieuwe 837...
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 19-02-2004 09:54 ]