Toon posts:

Unreal Tournament hapert *

Pagina: 1
Acties:
  • 102 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een probleem met de GOTY versie van UT.
Als ik em op 1024 x..schermres draai dan heb ik last van kleine irritante haperingen, en dat terwijl m,n pc( celeron 1,0 mhz, geforce2mmx400, 384 mb RAM) het makkelijk aan moet kunnen.

Wie heeft er advies voor me?
Wat moet ik in de settings veranderen?
Moet ik em toch op 800 x 600 speulen? :/

Infernal greetings, Stormblast. }:O

Verwijderd

Verwijderd schreef op 19 februari 2004 @ 09:45:
Ik heb een probleem met de GOTY versie van UT.
Als ik em op 1024 x..schermres draai dan heb ik last van kleine irritante haperingen, en dat terwijl m,n pc( celeron 1,0 mhz, geforce2mmx400, 384 mb RAM) het makkelijk aan moet kunnen.

Wie heeft er advies voor me?
Wat moet ik in de settings veranderen?
Moet ik em toch op 800 x 600 speulen? :/

Infernal greetings, Stormblast. }:O
1,0 mhz is niet zo snel anders |:(
ik denk dat je met die setup redelijk blij mag zijn (1 ghz) dat hij op 800x600 speelt :)
en alles op hoog. Dat deed ik ook met dat (...) kaartje

Misschien AA of AF aanstaan?

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 19-02-2004 09:49 ]

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 22:06

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

Een paar vraagjes:

• Zelf al geprobeerd :?
• Nieuwste updates van de game/drivers :?
• Waar en hoe vaak treden die haperingen op :?
• Op de site van Atari gekeken :?
• Op Google gezocht :?
• Op GoT gezocht :?

enz. enz.

[ Voor 51% gewijzigd door Notna op 19-02-2004 09:52 ]

Xbox Live ID:Notna8310

Verwijderd

De titel is iets veelzeggender gemaakt. Wat ik mij afvraag: Heb jij de search gebruikt? Haperingen bij UT zijn niet iets nieuws en zijn dan ook al vaker langsgekomen. Een regelmatig gegeven antwoord is het gebruiken van de OpenGL ipv Direct3D driver in UT. Hoe je dat precies aan kan zetten, dat kan je vast en zeker vinden met de search :)

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 19 februari 2004 @ 09:50:
De titel is iets veelzeggender gemaakt. Wat ik mij afvraag: Heb jij de search gebruikt? Haperingen bij UT zijn niet iets nieuws en zijn dan ook al vaker langsgekomen. Een regelmatig gegeven antwoord is het gebruiken van de OpenGL ipv Direct3D driver in UT. Hoe je dat precies aan kan zetten, dat kan je vast en zeker vinden met de search :)
Ja ik heb de search gebruikt.

M,n OS is w98 2nd edition :X

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 19 februari 2004 @ 09:48:
[...]

1,0 mhz is niet zo snel anders |:(
ik denk dat je met die setup redelijk blij mag zijn (1 ghz) dat hij op 800x600 speelt :)
en alles op hoog. Dat deed ik ook met dat (...) kaartje

Misschien AA of AF aanstaan?
Dus ,t beste is gewoon op die setting speulen?

Verwijderd

Wat heb je toen met de search gevonden en daarna geprobeerd?

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 19 februari 2004 @ 09:54:
Wat heb je toen met de search gevonden en daarna geprobeerd?
Uuuhm weet ik eigenlijk niet meer :X |:( .

Ik was toen niet echt helder(net die avond een feestje gehad en een beetje veel gezopen 8)7 )

Verwijderd

Topicstarter
ben er al uit thnx.

draai nu openGL settings, 1024, 16 bit, world detail high, character model, high, de rest medium.

topic mag dicht.

• PommeFritz
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 24-11-2025

PommeFritz

...geen friet

Je zou ook nog de geupdate OpenGL driver kunnen proberen, ik heb daar erg goeie ervaringen mee :9 (vooral dat je de highres textures van de 2e CD kunt gebruiken... het loopt niet alleen soepeler door nieuwe driver maar het smoelt ook nog eens veel beter)

FireFox - neem het web in eigen hand

• BoomSmurf
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 13-06-2025

BoomSmurf

Am-Ende!

PommeFritz schreef op 20 februari 2004 @ 01:14:
Je zou ook nog de geupdate OpenGL driver kunnen proberen, ik heb daar erg goeie ervaringen mee :9 (vooral dat je de highres textures van de 2e CD kunt gebruiken... het loopt niet alleen soepeler door nieuwe driver maar het smoelt ook nog eens veel beter)
Daar kan ik mee instemmen... Het liep bij mij perfect met details to the max en high resolution textures @ 1024x768 met een 733mhz proc op een G400. G400 is meen ik vergelijkbaar met de GF2MX met prestaties en je proc is sneller, dus dat moet allemaal goed kunnen draaien.

NB, ik had de driver nog die ik volgens mij gebruikt had toen, http://www.am-ende.net/opengldrv.zip

Moet je wel effe de highres textures installen en dan handmatig je ini files editen dat ie S3TC compression gebruikt.

[ Voor 17% gewijzigd door BoomSmurf op 20-02-2004 01:52 . Reden: driver ]

Verwijderd

Topicstarter
BoomSmurf schreef op 20 februari 2004 @ 01:50:
[...]

Daar kan ik mee instemmen... Het liep bij mij perfect met details to the max en high resolution textures @ 1024x768 met een 733mhz proc op een G400. G400 is meen ik vergelijkbaar met de GF2MX met prestaties en je proc is sneller, dus dat moet allemaal goed kunnen draaien.

NB, ik had de driver nog die ik volgens mij gebruikt had toen, http://www.am-ende.net/opengldrv.zip

Moet je wel effe de highres textures installen en dan handmatig je ini files editen dat ie S3TC compression gebruikt.
THNX :p ik ga ze als ik van de dr terugkom gelijk ff erin gooien 8)
Pagina: 1