Toon posts:

Water Navigatie software Friesland

Pagina: 1
Acties:
  • 155 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Ik ben opzoek naar water navigatie software voor de pc.

Een digitale kaart van friesland.
Met alle aanleg plaatsjes van marrekrite.
Alle boeien, dieptes, brug hoogtes.
Havens, water, tank, winkelcentra's
En dat ik eigen commetaar/icoon toevoeg. Dus een POI.

Wie heeft zoiets liggen of welke software kan ik hiervoor gebruiken.

• Twarp
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23-04 22:35

Twarp

just grin...

Diverse watersportzaken kunnen je hier prima mee helpen. Dit lijkt een beetje op een warez request, pas je een beetje op? Voor Marrekrite aanlgplaatsen kan je de marrekrite zelf benaderen. Kijk eens op http://www.marrekrite.nl

Meh ...

Verwijderd

Topicstarter
Ik zoek totaal niet warez.

Marrekrite.nl heeft wel die aanleg plekken enzo maar kan niet gebruiken voor navigatie.

Verwijderd

hier staan ook een aantal programma's tussen. http://www.stentec.com/shop/en/index_software.html

Verwijderd

Topicstarter
Ja maar die hebben wel waterkaart van friesland maar niet met aanleg, water, bruggen informatie.

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Verwijderd schreef op 19 februari 2004 @ 09:58:
Ja maar die hebben wel waterkaart van friesland maar niet met aanleg, water, bruggen informatie.
Denk dat je deze info het eenvoudigst zult vinden bij het Waterschap. Ofwel 'Wetterskip' :) Of bij Rijkswaterstaat.

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

• Sr Juan
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 01-09 20:58

Sr Juan

7 uur later dan bij jou in NL

El trago de mezcal, como lo senos de las mujeres, uno es insuficiente, tres son demasiados

• Sabbi
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 01-09 20:31

Sabbi

je denkt aan mij.

Zoh, dat is me pas een lijst eisen die je neerlegt, zelf gebruik ik memory-map navigator (maar ozi-explorer is ook leuk) icm de kaarten van maptech, wat ingescande kaarten vd anwb (klote), en een kaart van friesland die ik op het net vond.
Ik kan je vertellen, je zal zeker geen digitale kaarten vinden met meer informatie dan op de papieren te vinden is. Dus die aanlegplaatsen van marrekrite kan je vergeten (waarom je dat zou willen is me een raadsel, elke 500 meter kan je zo'n ding vinden in friesland) Maar daar staan dus wel de boeien en dieptes en brughoogtens en fuiken en jachthavens op.
Watertanken kan je bij elke jachthaven, diesel/petrol-tanken zal je in de almanak moeten opzoeken. (misschien is er over een paar jaar wel een digitale versie)

Supermarkten zou je als tomtom-poi kunnen downloaden, en dan proberen te converten naar een bruikbaar formaat met een van de vele waypoint converters die het internet rijk is.

En jah, elke software kan waypoints/poi's maken...
Verwijderd schreef op 19 februari 2004 @ 09:45:
Hoi,

Ik ben opzoek naar water navigatie software voor de pc.

Een digitale kaart van friesland.
Met alle aanleg plaatsjes van marrekrite.
Alle boeien, dieptes, brug hoogtes.
Havens, water, tank, winkelcentra's
En dat ik eigen commetaar/icoon toevoeg. Dus een POI.

Wie heeft zoiets liggen of welke software kan ik hiervoor gebruiken.
Pagina: 1