Toon posts:

Pagefile verplaatsen?

Pagina: 1
Acties:
  • 44 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hi all,

Ik vroeg me af of het mogelijk is, (ja het is mogelijk) om de pagefile zonder problemen te verplaatsen. Ik zit met een volle c partitie op een w2ksvr en exchange wil geen mail meer binnenhalen, arcserve wil geen backups meer maken, en dat allemaal omdat er niet genoeg ruimte meer is (lees 5 tot 50 mb afhankelijk van de mail)

Pagefile bedraagt bij mij 1.7 gig, omdat m`n ram ook 2048 is, is het verstandig om de pagefile te verplaatsen naar de data taartpunt, aangezien hier nog 60 gig vrij is?

Grtz,

Rob

• Ranzy
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 16-10-2023

Ranzy

Live 'till You Die

Als je al 2GB RAM hebt, waarom in godsnaam dan nog een pagefile van 1,7GB? Stel die grootte gewoon in op 2-100MB of zet het gewoon af. Configuratiescherm=>systeem=>geavanceerd=>prestaties/instellingen=>geavanceerd=>virtueel geheugen wijzigen, daar stel je dit allemaal in, vergeet niet op instellen te klikken na het wijzigen.

edit:
Ahum, ik zie dat ik hier op het networking forum bezig ben, mijn excuses, ben nog niet zo lang wakker... Je zal waarschijnlijk wel weten waarover je het hebt, wat van mij niet gezegd kan worden.

[ Voor 27% gewijzigd door Ranzy op 19-02-2004 09:30 ]

Verwijderd

ik ben niet zeker of het in 2k server kan, maar waarom niet gewoon een 2e pagefile op die taartpunt maken, rebooten, en de eerste weer weghalen?

Verwijderd

Topicstarter
het feit is alvolgt, we zijn gegaan van 1 gb ram naar 2, de svr is door iemand anders in onderhoud :( die heeft niks aan de pagefile gedaan, en ik kom er net achter. Ik kan zomaar naturlijk niet een pagefile gaan smoren.... gundinges has a good point, als ik het zo doe kan er nie veel mis gaan geloof ik.

thnx,

• Koffie
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 06:25

Koffie

Koffiebierbrouwer

Braaimeneer

Sinds wanneer is het zetten van een pagefile PNS :?

Gewoon bij de settings eerst een 2e pagefile aanmaken op je andere partitie, en daarna je eerste op 0 zetten.
Rebooten en klaar ben je.

Tijd voor een nieuwe sig..

Dit topic is gesloten.