Toon posts:

PC naar TV ?

Pagina: 1
Acties:
  • 29 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Wie kan me helpen. Ik ben al enige tijd aan het rommelen, maar krijg met geen mogelijkheid beeld. Ik heb een pc met NVIDIA Geforce4 MX 420 videokaart en
S- video uitgang aangesloten met bijgeleverde (Trust) kabel en verloop naar S-video. Tevens een tv en een set wireless dvd&video vieuwer van Trust, geschikt voor pc naar tv.
Verbinding op de tv met bijgeleverde (Trust) scart. Ik heb het met tvtool geprobeerd, zonder succes. Iemand die hier ervaring mee heeft en mij kan helpen? Alvast erg bedankt. :?

• Mojo
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 12-05 13:40

Mojo

The Power Within

Probeer het eens met een andere TV.

Weet je zeker of alle kabels in orde zijn? Tru(s)t staat niet echt bekend om kwaliteit :X.

Probeer eens andere drivers.

X-Life Lanparty Core i9 9900K @ 5Ghz, RTX3080, 16GB, Gigabyte Z390, Custom EK Waterloop

Verwijderd

Topicstarter
Andere tv geen verbetering, volgens mij is Trust kwaliteit voldoende.

• mjl
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 08:33

mjl

Ugh

Al geprobeerd de kaart direct met een kabel op de tv aan te sluiten ? Met nView (zit bij de geforce drivers) zou je dan de boel moeten kunnen instellen. Let wel met de MX 440 kun je maar op 1 display tegelijk de overlay laten zien. Dus of op de VGA of op de tv-out !! Beiden tegelijk kan niet (geloof me ik heb ernaar gezocht ...)

Komt omdat er een zekere NV17 TV-chip op zit. Deze kan dat niet goed ...

-------

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
De grote tv-out FAQ

Begin daar eens mee, test bijvoorbeeld met een andere kabel :)

Dit topic is gesloten.