Waar DVD's kopen?

Pagina: 1
Acties:
  • 142 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• prof
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 19:40
Ten eerste sorry voor de crosspost, ik neigde er meer naar om dit alleen in software te posten, maar dat is het ook niet helemaal dus vandaar.

Mijn vraag is dus: waar kan ik in Nederland (omg. R'dam, Den Haag) tegen een redelijke prijs DVD's kopen? En waar kan ik het beste in Amerika DVD's kopen? Ik weet dat je voor dit laatste ook allerlei invoerrechten moet betalen ed en dat dat ook nogal duur kan worden op die manier, hoewel de DVD's zelf daar redelijk goedkoop zijn. Maar hoe doen de meeste van jullie dat? En waar?

Bij voorbaat dank, Peter

Verwijderd

bij funprice heb je er zat kun je gewoon bestellen via de post www.funprice.nl

• Obi
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 30-03 07:53

Obi

Bij die funprice zijn welgeteld 21 verschillende DVD-tjes te krijgen, geen vetpot dus en de prijs is ook niet echt "fun"...
Beste Prof, in Amerika kun je het beste bij Amazon.com of www.dvd.com bestellen, een voorraad waar je niet goed van wordt en de prijzen zijn aantrekkelijk. In Nederland raad ik RAF aan (rijnstraat Amsterdam, ik hoop dat het niet te ver is...) Ik ken geen goede Nederlandse internet dvd dealer Wie wel ???

Verwijderd

De DVDtjes zijn bij MediaMarkt in Rotterdam heel goedkoop

Verwijderd

DVD's kun je het beste bij www.dvdboxoffice.com bestellen. Ze zitten in Canada, maar rekenen GEEN verzendkosten. Versturen trouwens iedere titel los, zodat je geen gezeur met de belastingdienst krijgt. Na bevestiging van versturen duurt het meestal een dag of 5 voor de bestelling binnen is.

• tallstoi
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 03-08 18:30
Ik heb m'n DVD's ook een paar keer bij DVD Box Office gekocht, dat beviel prima. Helaas is de wisselkoers op dit moment erg ongunstig :(
Als je iemand kent met een Makro-pas, dan kan je ook terecht bij de Makro. Ze hebben veel DVD's (100+), waarvan een groot deel 47,- kost. Ik heb daar net The Mummy Special Edition voor 53,- gekocht :)

Steam

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

DIVIDENCE

DVD EXPRESS

deze zijn wel goed

How bad is it on a scale from one to Spurs

Verwijderd

Online:
www.reel.com www.dvdexpress.com SCHIJNT heel goed te zijn, maar mijn bestelling van bijna een maand geleden is nog steeds niet binnen (zou 3 weken duren.. dus....)

In Rdam:

RoDisc heeft bijna al nieuwe regio1 DVDs tegen redelijke prijzen (www.rodisc.nl) (60 piek per DVD meestal)
De Mediamarkt is volgens mij het beste voor regio 2 DVDs.

En die DVDboxoffice, ze hebben dan wel free-shipping, maar al hun DVDs zijn $5 duurder als bij DVDexpress en Reel... als je dus bij die 3 DVDs of meer besteld, ben je daar goedkoper uit....

• prof
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 19:40
Hartelijk bedankt voor alle reacties, ik wist eerst geen enkele zaak en nu heb ik er al aardig wat :)

• bjorn
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online
Als je in de vs gaat kopen, check dan ook ff deze site http://www.cashsavingdeals.com /
als je dan nv bij reel voor 25 dollar (inc shipping) koopt, krijg je 10 dollar korting!
Pagina: 1