Alle reply's op 1 pagina

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joen
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 12:57
Geache medetweakers, admins en mods,

Ik weet niet of dit exact de juiste locatie is, maar ik moet het toch ergens kwijt...
Geregeld heb ik dat ik naar iets op zoek ben in een groot topic. Echter dan moet ik soms 30 pagina's doorworstelen om te vinden wat ik zoek.

Ik kan me nog uit ene oud topic hereinneren (weet zo niet meer welke) dat je ook iets in de url kon toeveogen zodat je alle reply's op 1 pagina krijgt van dat topic.

Ik wete dat het ietwat onverstandig is om te doen, maar het zou voor mij toch aardig wat zoekwerk schelen. ;)

Kan iemand mij vertellen hoe zo'n dergelijke url er ook al weer uit zag?

Owja, met de search kon ik vrijwel niets hier over vinden en ook in de FAQ's kan ik het zo 1,2,3 niet vinden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• momania
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 07:50

momania

iPhone 30! Bam!

?limit=999 achter de url plakken :Y)

Neem je whisky mee, is het te weinig... *zucht*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

?limit=999 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disjfa
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 03-07 14:47

disjfa

be

in je prefs aanpal replys op veel zetten

achter de url ?limit=999

disjfa - disj·fa (meneer)
disjfa.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sybr_E-N
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 01-10 21:48
?limit=999 gebruiken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Achter de url "?limit=999" plakken. En voortaan beter zoeken, want dit is erg vaak langsgekomen :)

Ik heb zo'n gevoel dat ik niet de enige was die reageerde :X

[ Voor 32% gewijzigd door Daedalus op 18-02-2004 22:11 ]

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joen
Wow, dat zijn wel hele snelle reacties. :P
Maar inderdaad, dat is em dus, bedankt allemaal. ;) _o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joen
mcDaedalus schreef op 18 februari 2004 @ 22:10:
Achter de url "?limit=999" plakken. En voortaan beter zoeken, want dit is erg vaak langsgekomen :)

Ik heb zo'n gevoel dat ik niet de enige was die reageerde :X
Ik heb mn uiterste best gedaan om het te vinden via de search, maar ik kon ECHT niets vinden. Sorry... :/

[ Voor 23% gewijzigd door Joen op 18-02-2004 22:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disjfa
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 03-07 14:47

disjfa

be

JeroenM_tbs schreef op 18 februari 2004 @ 22:13:
[...]
Ik heb mn uiterste best gedaan om het te vinden via de search, maar ik kon ECHT niets vinden. Sorry... :/
dat komt omdat het eigenlijk niet voor de users is maar voor de testers aldus een t.net devver (c)

disjfa - disj·fa (meneer)
disjfa.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joen
Uiteraard, maar soms kan het voor normale users ook handig zijn. :)
Zijn er eigenlijk nog meer van die handige codes? Om bijvoorbeeld een beginpunt en het laten weergeven van de posts aan te geven? Dus zo iets als?limit=100&startpos=150

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn er eigenlijk nog meer van die handige codes? Om bijvoorbeeld een beginpunt en het laten weergeven van de posts aan te geven? Dus zo iets als?limit=100&startpos=150
/19 voor pagina 20 (0 is de eerste pagina)

Via Google sitesearch zoeken is handig omdat je dan op messagenivo je links krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G33rt
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-06-2022
Uiteraard kan je dat dus combineren door /19?limit=10 te doen ofzo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osiris
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
De GET-waarde "limit" is overigens een debugfunctie en deze kan in de toekomst verdwijnen :)

• Vaudtje
  • Registratie: April 2002
  • Niet online
Ik mis de logische optie om het gewoon in je preferences default op 999 te zetten *D
Dat scheelt weer gepruts in de taakbalk, en als je een beetje internetverbinding hebt is het best te doen.
Alleen die 'ik las op pagina #' opmerkingen in 'Grote Topics' vragen ineens wat rekenwerk ;)

In deeze zin staan drie fauten

• momania

momania

iPhone 30! Bam!

Vaudtje schreef op 19 februari 2004 @ 00:01:
Ik mis de logische optie om het gewoon in je preferences default op 999 te zetten *D
Dat scheelt weer gepruts in de taakbalk, en als je een beetje internetverbinding hebt is het best te doen.
Alleen die 'ik las op pagina #' opmerkingen in 'Grote Topics' vragen ineens wat rekenwerk ;)
Wat denk je dat het aan server load geeft als veel mensen dit doen?
Daarom is het dus een debug param en kan het idd gewoon een keer verdwijnen.

• Osiris
  • Niet online
Vaudtje schreef op 19 februari 2004 @ 00:01:
Dan zie jij het vakje "Maximaal aantal berichten per pagina" meteen onder het kopje "Instellingen berichtenoverzicht" gigantisch over het hoofd :)

• momania

momania

iPhone 30! Bam!

Osiris schreef op 19 februari 2004 @ 00:03:
[...]

Dan zie jij het vakje "Maximaal aantal berichten per pagina" meteen onder het kopje "Instellingen berichtenoverzicht" gigantisch over het hoofd :)
Daar kan je alleen max 99 invoeren als het goed is :)
Oeh nee, toch 999 :X

[ Voor 5% gewijzigd door momania op 19-02-2004 00:06 ]

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 01-10 21:37
Osiris schreef op 19 februari 2004 @ 00:03:
[...]

Of jij snapt zijn post niet. Want hij bedoelt volgens mij gewoon dat nog niemand had vermeldt dat je het ook gewoon in je prefs kan instellen ;)

The devil is in the details.

• Erkens
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

December schreef op 19 februari 2004 @ 00:07:
[...]
Of jij snapt zijn post niet. Want hij bedoelt volgens mij gewoon dat nog niemand had vermeldt dat je het ook gewoon in je prefs kan instellen ;)
wellicht komt dat doordat dat de vraag van JeroenM_tbs niet was?
Ik kan me nog uit ene oud topic hereinneren (weet zo niet meer welke) dat je ook iets in de url kon toeveogen zodat je alle reply's op 1 pagina krijgt van dat topic.

...

Kan iemand mij vertellen hoe zo'n dergelijke url er ook al weer uit zag?

• Joen
Verwijderd schreef op 18 februari 2004 @ 22:31:
[...]
/19 voor pagina 20 (0 is de eerste pagina)

Via Google sitesearch zoeken is handig omdat je dan op messagenivo je links krijgt.
Die wist ik allang van die paginannummers. ;)
G33rt schreef op 18 februari 2004 @ 23:30:
Uiteraard kan je dat dus combineren door /19?limit=10 te doen ofzo :)
Dat had ik zonet gelukkig al snel geneog zelf ontdekt O-)
Osiris schreef op 18 februari 2004 @ 23:31:
De GET-waarde "limit" is overigens een debugfunctie en deze kan in de toekomst verdwijnen :)
momania schreef op 19 februari 2004 @ 00:02:
[...]

Wat denk je dat het aan server load geeft als veel mensen dit doen?
Daarom is het dus een debug param en kan het idd gewoon een keer verdwijnen.
Het zou erg jammer zijn als de functie verdwijnt. Hij kan nl. ook erg nuttig zijn. Echter, het zal idd veel serverload geven als iedereen die constant tegelijk doet. ;)
[...]
Het was idd, mn vraag niet, maar het was al wel gemeld: disjfa in "Alle reply's op 1 pagina"

[ Voor 6% gewijzigd door Joen op 19-02-2004 00:14 ]

• Osiris
  • Niet online
[...]
In mijn quote vraagt hij of je misschien ?limit=*** ook in je prefs in kan stellen.. En aangezien die mogelijkheid die ik gaf gewoon precies hetzelfde doet als ?limit=***, geef ik daardoor antwoord op zijn vraag dacht ik zo?

edit:
Ofcourse is 't niet z'n originele vraag, daarvoor is al tig keer antwoord gegeven, maar je moet wel ff kijken wat ik quote, of ben ik nou dom? :?

[ Voor 15% gewijzigd door Osiris op 19-02-2004 00:17 ]

Pagina: 1