[Geforce FX 5600] Support Dual View?

Pagina: 1
Acties:
  • 28 views sinds 30-01-2008

• cyspoz
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 15-07 08:00

cyspoz

Relaxed, het zijn maar 1 en 0

Topicstarter
Ik heb al wel wat informatie maar het zoeken er naar is erg lastig omdat de zoekwoorden ook in allerlei specs zitten. Mijn vraag is of een Geforce FX 5600n Dual View Support. Ik wil namelijk twee analoge schermen kunnen aansluiten en dan het beeld daarover verspreiden. Niet clonen dus. Indien dit merk afhankelijk is zou ik graag willen weten of de geforce van Sparkle dat kan. Het gaat dan om het type: SP8831DT De volgende website heb ik gevonden daarbij maar ik kan er geen wijs uit worden.
http://www.sparkle.com.tw/html/product/nvidia/sp8831dt.htm

Dit stuk tekst stond daar onder andere bij. Maar daar schiet ik natuurlijk niet zo veel mee op:
code:
1
2
3
4
5
6
nView Multi-display Technology
The nView hardware and software technology combination delivers maximum
flexibility for multi-display options, and provides unprecedented end-user control of
the desktop experience. NVIDIA GPUs are enabled to support multi-displays, but
graphics cards vary. Please varify multi-display support in the graphics card
before purchasing

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:19
The nView hardware and software technology combination delivers maximum
flexibility for multi-display options...

Wat denk je nu zelf dan?

Met nView is dit dus allemaal mogelijk. Zet de nieuwste Forceware er op en je hebt nView 3.0. Hier de manual van nView 3.0, staat alles in wat je er mee uit kunt spoken: http://download.nvidia.co..._Guide_3rd_edition_v2.pdf

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

• cyspoz
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 15-07 08:00

cyspoz

Relaxed, het zijn maar 1 en 0

Topicstarter
Ja, maar ik wil dus twee analoge monitors op één FX 5600 aansluiten door een verloopje van DVI naar SUB-D

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Dat kan gewoon, zoals Abbadon al laat zien. De uitgang van de kaart is DVI-I wat inhoud dat deze via verloopstukje ook geschikt is voor analoge monitoren :)

/zoekertje

Dit topic is gesloten.