Toon posts:

NetMeter opstart probleem

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Kan iemand AUB het programma NetMeter downloaden en het proberen automatisch op te starten met Windows, mij lukt het namelijk niet. In Codestuff Starter maak ik een link ernaar maar het opent in plaats van de applicatie de map waarin NetMeter zit.

Ik weet ook niet zeker of de log functie werkt, ik denk van niet. Tenminste, het ziet er naar uit dat het de data niet onthoudt. Ik heb het over de beta versie. Alvast bedankt. :)
http://readerror.gmxhome.de/

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Heb je al geprobeerd het programma de map : 'Documents and Settings\UserName\Start Menu\Programs\Startup' zetten ? Dan laadt het zich zodra je inlogt. Welke Windows versie heb je eigenlijk ?

Wat heb je zelf allemaal al geprobeerd? Er wordt verwacht dat je zelf enkele pogingen doet om het op te lossen. Daarnaast is het een beta, dus volledige functionaliteit. Misschien is er ergens een beperking ingebouwd ? Lees Software Algemeen: Beleid nog even door. Hierin wordt een korte uitleg gegeven van al deze zaken :)

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

Verwijderd

Topicstarter
O ja vergeten van die map, maar het gaat erom dat de oude versie van NetMeter wel gewoon goed opstart, maar ik dacht toch maar even checken of ik iets verkeerd doe.

Ik denk dat het een bug is, ik zal het mailen naar de maker. Is toch niks mee als ik anderen vraag de app even uit te testen? Ik gebruik trouwens Win98 SE.

Verwijderd

Topicstarter
Nou, heeft iemand dezelfde problemen?