Hoi GOT,
Ik heb een mini PC (www.myelectronics.nl) met zo'n mini mobo van VIA met win ME erop. Ik heb dit systeem in gebruik als Room Control (om via een touchscreen in de muur mijn verlichting in en uit te schakelen
)als het spul in gebruik is draait alleen windows en een klein programmatje (gemaakt in VB60) voor de bediening.
nu komt het probleem, als ik de bediening een tijdje niet gebruik dat loopt alles vast.
alleen de reset knop reageert nog, en als een tijdje een toets indruk begint ie na een tijdje te piepen
(voor foto's zie www.snuggel.nl)
Wie weet de oorzaak? ( en de oplossing
)
PS (ik het het zo ingestelt dat de tft na een minuut uitgeschakelt word want anders is het 's nachts zo licht op m'n kamer)
groetjes,
Snuggel
Ik heb een mini PC (www.myelectronics.nl) met zo'n mini mobo van VIA met win ME erop. Ik heb dit systeem in gebruik als Room Control (om via een touchscreen in de muur mijn verlichting in en uit te schakelen
nu komt het probleem, als ik de bediening een tijdje niet gebruik dat loopt alles vast.
Wie weet de oorzaak? ( en de oplossing
PS (ik het het zo ingestelt dat de tft na een minuut uitgeschakelt word want anders is het 's nachts zo licht op m'n kamer)
groetjes,
Snuggel
[ Voor 4% gewijzigd door Tinus op 18-02-2004 21:10 ]
EOS 5D :: www.tinus-online.nl :: Urban Exploration :: Corolla G6