Heb net een wireless Access Point (e-tech WAP/03) aangesloten op mijn USR8000 router/switch. Alles werkt perfect, internet, sharen etc. etc. Maar wil wep aanzetten om niet de halve wijk gratis internet te geven. Daarvoor moet ik via de browser (ip adres AP 192.168.1.1) naar de setup van het toch wel toffe ding.
En dat lukt dus niet. Kom er niet in, niet wireless niet via een andere pc en ook niet direct via de utp.
Systemen hebben allemaal Windows XP Pro, nogmaals het werkt perfect, krijg keurig een ip in de range van de DHCP server in de router, default gate way is het ip adres van de router subnetmask ook prima, snap er geen hout van ik doe iets fout maar ....wat
En dat lukt dus niet. Kom er niet in, niet wireless niet via een andere pc en ook niet direct via de utp.
Systemen hebben allemaal Windows XP Pro, nogmaals het werkt perfect, krijg keurig een ip in de range van de DHCP server in de router, default gate way is het ip adres van de router subnetmask ook prima, snap er geen hout van ik doe iets fout maar ....wat
"Beam me up Scotty; there is no intelligence down here" System specs